Avatar billede bmunk Nybegynder
04. november 2001 - 19:47 Der er 1 løsning

Reklame, logo, koncept, tryksager, visitkort etc.

Ja...pga. af den kommende Juletid tror jeg at jeg bliver nød til at tjene nogle ekstra monetos...

Derfor tilbyder jeg min ekspertise og erfaring indenfor reklamebranchen.

Jeg er udannet Art Director på reklameskolen og har arbejde(t)r på store reklamebureauer jeg tilbyder min hjælp til under halvdelen af normalprisen.

Det vil sige at opgaver på timebasis løser jeg til 200 kr./timen og andre projektopgaver løser jeg på aftale til en rigtig god pris!

Jeg arbejder Fortrinsvis på Mac men arbejder også på PC og jeg arbejder primært i programmerne Illustrator, Photoshop og QuarkXpress.

Jeg har også stor erfaring med webdesign og samarbejder med en professionel programmør til at løse webopgaver.

Brug mig også som sparingspartner ved køb af tryksager, skaffer dem til DK\'s bedste priser!

Alle priser og tilbud er incl. moms.

Kontakt mig ved at skrive en mail med en kort beskrivelse af det du vil have hjælp til og dit telefonnr. så vender jeg tilbage hurtigst muligt!

Med Venlig Hilsen
Benny Munk

post@munk.dk
Avatar billede bmunk Nybegynder
14. august 2002 - 15:54 #1