Avatar billede sniperazz Nybegynder
04. november 2001 - 16:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

couldt not obtain won.......... validated

Okay... alle dem der har det samme problem som mig, prøv lige at skriv herind, hvad de har gjort, for at få det til at virke igen, eller hvad i/du har gjort eller hvis der er nogen der har en ide til hvad JEG/VI kan gøre....

Og ja, det er et originalt spil JEG/VI har........

jeg synes selv jeg har gjort alle mulige forskellige måder at installere, half life og counterstrike på...

Så prøv lige at skriv herind.

det er jo ikke kun MIG/DIG der har et problem, der er rigtig mange, der har det samme......

mvh jesper
Avatar billede jelzin101 Praktikant
04. november 2001 - 16:30 #1
få dig en ny cdkey (gå ned og snak med din forhandler og sig at den ikke virker så skal han give dig et nyt spil (eller kode) hvis det er indenfor et år efter købet.
Avatar billede sniperazz Nybegynder
04. november 2001 - 16:48 #2
jeg har fået det til at virke.......

1: installer HL
2: hent full update til HL....
3: hent full update til cs....
4: det virker.... tro mig.....
5: det

Avatar billede sniperazz Nybegynder
04. november 2001 - 16:51 #3
gør sådan her_::::

For lige at præcisere:

Installer Half-life
Installer Half-Life 1.8
http://www.dailyrush.dk/counter-strike/files/modifications/653/
Installer CS 1.3 full
http://www.dailyrush.dk/counter-strike/files/modifications/652/
Avatar billede jelzin101 Praktikant
04. november 2001 - 16:53 #4
tak for pts :)

-ved min skriver den da at det er versionen det er galt med, når det er aktuelt.....
Avatar billede sniperazz Nybegynder
04. november 2001 - 17:49 #5
prøv  at afinstallere alt hvad du har der tilhøre half life og cs....

og gør så det jeg har skrevet længere oppe.....

mvh jesper