Avatar billede morteeni Nybegynder
08. marts 2000 - 08:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Driver

Hvor kan jeg finde driver til mit Riva tnt2 16 mb V3800 series ????
Avatar billede midgaardsorm Nybegynder
08. marts 2000 - 08:21 #1
Avatar billede gnarf Nybegynder
08. marts 2000 - 08:28 #2
http://www.asus.com/Products/Addon/Vga/Agpv3800/index.html
Og klik så på driver.

Det link som midgaardsorm giver dig finder du reference driverne, men da du skriver du har et V3800 kort så er det et asus kort, og du vil sikkert kunne finde flere features enablet i asus' egne drivere.
Avatar billede morteeni Nybegynder
08. marts 2000 - 09:17 #3
Gnarf :  den driver jeg skal bruge er det den til nt ?????
Avatar billede gnarf Nybegynder
08. marts 2000 - 09:44 #4
doh...oops, havde ikke set det var win2k. Sorry.

Så kan det godt være du skal følge midgaardsorm's råd.
Avatar billede morteeni Nybegynder
08. marts 2000 - 09:48 #5
det er bare iorden !!! men jeg prøver lige med nt driveren !!! det kunne jo være !!! Jeg skal nok lige skrive hvis det virker !!!
Avatar billede morteeni Nybegynder
09. marts 2000 - 12:16 #6
Den gør det at den går kold efter et lille stykke tid i windows 2k !! Så jeg prøvede at bytte skærmkortet ud med et andet også virkede det !!!
Avatar billede zerocool Nybegynder
13. marts 2000 - 08:46 #7
prøv at kikke på asus´s ftp server
Avatar billede 0412jh Nybegynder
13. marts 2000 - 14:09 #8
der findes en release candidat som midgaardsormen så rigtigt skriver på:
http://www.nvidia.com/products.nsf/htmlmedia/software_drivers.html

Men her er linket til asus egne win2k drivere (KUN BETA):

http://www.asus.com/Products/Addon/Vga/asuse/enthusiast_hottestdrv.htm

Jeg har dog testet dem og de virker fint