Avatar billede blader1 Nybegynder
04. november 2001 - 12:39 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Ploblemer med opengl Driver

hej
jeg har et geforce 3 gts deluxe
når jeg spiller i opengl og så når jeg skal ud af spillet så kommer der bare en sort skærm.
men når jeg køre dirakte3D så vil den gerne gå ud af spillende uden at den sorte skærm kommer så jeg thor det er noget gald med mine driver
Avatar billede xorzisten Nybegynder
04. november 2001 - 12:43 #1
Det første jeg vil sige er at direct X er bedre en OpenGL, det næste du kan prøve er at installere detonator 4 driverne.
Avatar billede blader1 Nybegynder
04. november 2001 - 12:45 #2
det vil jeg så ikke sige
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
04. november 2001 - 12:46 #3
hviket styresystem køre du
Avatar billede blader1 Nybegynder
04. november 2001 - 12:52 #4
windows me
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
04. november 2001 - 12:59 #5
Avatar billede blader1 Nybegynder
04. november 2001 - 13:07 #6
hvad er det
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
04. november 2001 - 13:10 #7
det er en driver
Avatar billede blader1 Nybegynder
04. november 2001 - 13:15 #8
til geforce 3 gts deluxe
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
04. november 2001 - 13:16 #9
den understytter G3
Avatar billede blader1 Nybegynder
04. november 2001 - 13:19 #10
ikke gts
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
04. november 2001 - 13:22 #11
det betyder ik så meget du kan prøve at installere den virker det ik sletter du den bare igen
Avatar billede blader1 Nybegynder
04. november 2001 - 13:23 #12
så kan jeg da ikke bruge det
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
04. november 2001 - 13:25 #13
jo det tror jeg godt for der står den understytter G3 og så tror jeg deluxe,gts,pro er inkluderet men der kan ik ske noget det eneste der kan ske er at det ik virker
Avatar billede kkappel Nybegynder
05. november 2001 - 12:24 #14
Hvis du gerne vil vide hvad det er, kan du bare gå her ind:
-http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=windows9x
Jeg vil tro den virker, selvom dit kort måske ikke lige præcis er understyttet.

nvidias detornator driver er noget af det bedste  indenfor driverprogrammering, og er desuden kendt for at optimere resten af ststemet. På min Tbird 1400 og Gforce2 GTS PRO, fik jeg ca. 30% ekstra på kortet og 15% ekstra på chippen (ifg. sandra/winbech)

Avatar billede kkappel Nybegynder
05. november 2001 - 12:32 #15
Jeg mener altså helt klart at opengl vil være at foretrække, idet den jo kører på en direkte kodning af kortet (en videreudvikling af glide kodningen fra de første 3DFX kort), hvorimod Directx er en tilpasset windovs tilpasning (nærnest en driver), og derfor ikke kører med nær så høj ydelse. (det er jo trods alt microsoft der står bag).
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
06. november 2001 - 16:23 #16
jeg har også et G2 gts pro og det køre rimlig nice
så jeg syntes du skal prøve den driver link jeg gav dig
for virker det fjerner du bare kortet el. afinstallere driverne og installere de gammle igen´. du brænder ik noget af ved det jeg har selv tit brugt andre driver bare for at se om det køre bedre såå jeg syntes du skal prøve

http://209.213.197.10/Windows/21.83/Win9x_21.83.exe
Avatar billede kkappel Nybegynder
07. november 2001 - 13:59 #17
Enig. Det var også den jeg forsøgte at linke til:

http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=windows9x
bare inde fra Nvivias egen hjemmeside.

Der kan i hvert fald ikke ske noget ved at prøve.
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
10. november 2001 - 02:24 #18
yep så ska det virke så brug nvidia, yeeer
Avatar billede blader1 Nybegynder
01. december 2001 - 16:22 #19
ho