Avatar billede funkztar Nybegynder
04. november 2001 - 12:18 Der er 19 kommentarer og
3 løsninger

Nye ideér til min HP

Jeg har brug for nogle nye tips og ideér til hvordan jeg kan få min kedelige subnet hjemmeside mere spændende. som i måske kan se henvender den sig mest til børn. Her er adressen www.funkeyhp.subnet.dk
Avatar billede webwizard Nybegynder
04. november 2001 - 12:21 #1
Find en sjovere skrifttype! Hvis du skriver din mail, kan jeg sende et par fede børne-nogle! Drop alt det der pop-up-pis! Det HADER børn. Det ser lidt rodet ud! Måske kan jeg prøve at lave noget federe til dig, hvis du sender en mail til jacobberget@hotmail.com !!!

MvH
Jacob Berget
Avatar billede webwizard Nybegynder
04. november 2001 - 12:22 #2
... og hvis han lader mig lave noget, så skal jeg nok vise det her!!!

MvH
Jacob Berget, DDC
Avatar billede webwizard Nybegynder
04. november 2001 - 12:23 #3
... Glemte lige: Et MEGET federe logo, kan vist også hjælpe med det! :-)

MvH
Jacob Berget, DDC
Avatar billede bacardil Nybegynder
04. november 2001 - 12:23 #4
1. Fjern det dårlige SOl \"banner\" øverst - Ødelægger 77% af siden.

2. Prøv med noget mere information end ren banner/link.. De banner/link kan findes alle steder.. Find på det tekst/underholdning som får folk til at blive.

Man laver ikke en side bygget op på banner og link.

3. Prøv med nogle andre farver.
Blå/hvid  - rød/hvid eks.
Avatar billede bacardil Nybegynder
04. november 2001 - 12:25 #5
4. En chat - Den bliver måske ikke så brugt, men logge middel :o)

5. Forum som folk kan snakke igennem.

6. Venne-ting / intern mail med hinanden måske.
Avatar billede funkztar Nybegynder
04. november 2001 - 12:28 #6
Det er ikke kun jeres råd jeg har brug for, jeg vil også gerne have nogle html\'s som indeholder enten fede logoer eller sjove programmer. ( jeg er lidt doven )
Avatar billede bacardil Nybegynder
04. november 2001 - 12:29 #7
funkztar> Okey, men at lave en HP for dig gider jeg sq ikke.
Avatar billede bacardil Nybegynder
04. november 2001 - 12:29 #8
Så ville jeg hellere selv lave en til mig selv ;o)
Avatar billede funkztar Nybegynder
04. november 2001 - 12:32 #9
Jeg mente sQ da heller ikke at i skulle lave en HP til mig i skulle bare komme med nogle seje tilføjelser, eller logoer
Avatar billede funkztar Nybegynder
04. november 2001 - 12:34 #10
Kender i forresten en god HP med animationer og logoer (ikke til mobiler), og en hel masse andet internet \" udstyr \"
Avatar billede bacardil Nybegynder
04. november 2001 - 12:35 #11
Vi er kommet med nogen gode ide´r, men hvis man ønsker en HP må man selv lave tekst, billeder, forums, chtas, programmering.

Vi kan smide links, men alt andet må du selv klare.. Intet bliver den dag idag lavet for en.. Måske kan du få nogen til at lave et logo, men programmering tror jeg sq ik.. slet ikke for 250 point ialt
Avatar billede bacardil Nybegynder
04. november 2001 - 12:38 #12
Avatar billede webwizard Nybegynder
04. november 2001 - 13:05 #13
Hvis han bare vil have siden i HTML, så er programmeringen det mindste af det hele, efter min mening!

MvH
Jacob Berget, DDC
Avatar billede johannielsen Nybegynder
04. november 2001 - 13:07 #14
En ting jeg tror er vigtig for dig er at spørge dig selv: \"Hvorfor i al verden skulle folk gidde at besøge mit site?\" - og så finde noget der gør det attraktiv. Med det nuværende indhold er, kan man ikke finde noget der ikke findes andre steder.

Tænk kreativt og fremfor alt; vær original!
Avatar billede bacardil Nybegynder
04. november 2001 - 13:08 #15
webwizard> ja selve html, men hvad med teksten eks. man kan idag ikke lave en side for børn uden brug af andet sprog hvis man vil beholde dem. Der skal ske noget på siden.. forum, chat som gør at der hele tiden er noget nyt...

Uden det vil man jo ik´ke vende tilbage. efter min mening
Avatar billede webwizard Nybegynder
04. november 2001 - 13:10 #16
bacardil>> 1: Det MÅ han ikke, når hands side ligger på Subnet... men han skal også se at skifte til WebPunkt, Whitehat eller lign., hvis han vil have en rigtig flot side. De kræver nemlíg INGEN bannere!

MvH
Jacob Berget, DDC
Avatar billede webwizard Nybegynder
04. november 2001 - 13:12 #17
Nej, det har fuldstændig ret i. Man kan ikke KUN basere en side på designet! Indholdet er og bliver det vigtigste!

MvH
Jacob Berget, DDC/DuckDex
Avatar billede bacardil Nybegynder
04. november 2001 - 13:13 #18
webwizard> Okey, det skal jeg ikke kunne sige hvad subnet tilbyder.. Men en side i ren htm til børn var noget der blev lavet i 1900 tallet :o)

Idag kræver det mange sjove ting.. spil m.m.
Avatar billede bacardil Nybegynder
04. november 2001 - 13:13 #19
Så ikke din sidste besked :o)
Avatar billede prodic Mester
04. november 2001 - 13:44 #20
Er der slet ingen af Jer der har opdaget Kategorien???
Avatar billede bacardil Nybegynder
04. november 2001 - 14:20 #21
prodic> Nopes, det havde jeg faktisk ikke o)
Avatar billede johannielsen Nybegynder
20. november 2001 - 17:23 #22
Takker for point!