Avatar billede currant Nybegynder
02. november 2001 - 22:10 Der er 6 kommentarer og
5 løsninger

Den er grøn!

Ja, jeg ved ikke hvad der er galt, men min comp. viser nogge gange kun grøn. Dvs. ALT er grønt, og kun grønt. Det er noget med mit kabel, fordi når jeg vrikker det lidt op og tikl siden kommer der farver på. En måde man kan løse det på eller skal jeg ha\' skræmen til en prof. som kan skifte det?
Avatar billede kludedukken Nybegynder
02. november 2001 - 22:13 #1
Lyder umiddelbart som en hardwarefejl !
Eller måske bare kablet.
Avatar billede pro Nybegynder
02. november 2001 - 22:15 #2
Prøv først med et andet kabel, hvis det ikke hjælper, kan du prøve med et andet grafikkort...

hvis det heller ikke hjælper, er din skærm kaput, og så er det i dag, billigere at købe en helt ny, end at få den repereret!

/pro
Avatar billede kludedukken Nybegynder
02. november 2001 - 22:18 #3
Jeg tror dog sagtens at det kan være kablet da det jo ellers ikke skulle have nogen effekt at rykke ved det !?
Avatar billede flpedel Nybegynder
02. november 2001 - 22:42 #4
Det lyder som om det er stikket der er synderen, prøv at rense stikket, feks med en vatpind med sprit.
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
02. november 2001 - 22:43 #5
Det er garanteret skærmstikket der sidder løst, måske prøve at rense stikket med noget vatpind og sprit. Eller skal du have den til rep. for så er det selve stikket i skærmen der er ved at gå fra hinanden
Avatar billede currant Nybegynder
02. november 2001 - 22:44 #6
Ok, prøver det med en vat pind, imorgen. Reportere lige tilbage om det virke. Så kan du jp få lidt points ;)
Avatar billede jakoba Nybegynder
02. november 2001 - 22:51 #7
Der er noget kontaktspay man kan købe i elektronik butikker. et lille sprøjt på kablet og et på stikket sikrer bedre kontakt i en rum tid (medmindre der er noget rigtig galt som et bøjet ben eller lignende).

mvh JakobA
Avatar billede pro Nybegynder
02. november 2001 - 23:21 #8
Den kan også godt være selve indgangen i grafikkortet der er synderen!

Men prøv dig frem :-)
Avatar billede currant Nybegynder
03. november 2001 - 00:20 #9
Pustede meget hårdt ned på stiket tik skærmen, og det virkede. Hehe karsten får lidt for det med vatpinden, da det var det der fik mig på tanken :)
Avatar billede currant Nybegynder
03. november 2001 - 00:21 #10
vi får sq lige lidt sådan. Fordi jeg løste det ved at puste hårdt ned i stikket til skærmen. Og i var alle skyld iat jeg kom på den tanke ;)
Avatar billede currant Nybegynder
03. november 2001 - 00:22 #11
hmm, jakoba du fik sq ik\' lige noget :/

Håber du overlver ;)