Avatar billede danielle Nybegynder
02. november 2001 - 19:29 Der er 16 kommentarer og
3 løsninger

{ mizzd v.2 }

www.mizzd.dk
Fyr løs! Plusser, minuser, tips, gode råd, hardcore kritik og forslag til ændringer modtages med kyshånd ;).

- Hvordan virker 3D\'en?
- Kan man se den firkant-prikkede baggrund?
- Jeg har delt teksten op i to spalter, hvordan ser det ud?

Ingen kritik på programmeringen, hellere på design, layout og grafik. Tak :).

På forhånd tak for svarene.
{ danielle }
{ mizzd.dk }
Avatar billede somaliomar Praktikant
02. november 2001 - 19:36 #1
Avatar billede djensen Nybegynder
02. november 2001 - 19:36 #2
Virkelig fed side.

Baggrunden kan man sagtens se, den er lidt blå, og fader hist og pist.
Jeg synes at det passer meget fint, at du deler texten op i to spalter.

Du skriver du ikke vil have kritik på programmering, design, layout og grafik, men det er der også meget lidt af...det eneste jeg lige kan se, er at man måske kunne lave texten en anelse mere mørk.
Avatar billede tommyf Nybegynder
02. november 2001 - 19:37 #3
somaliomar >>> Styr jer med det link, 100 point er ikke for meget. Det er 2 profiler dog :o(
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=mizzd
Avatar billede djensen Nybegynder
02. november 2001 - 19:38 #4
How for s***** da...du ser da meget sød ud!!!
Hvis jeg nu havde boet på Sjælland, havde jeg sq inviteret dig med i byen en aften.....men det gør jeg ikke *snøft*....jeg bor over i det mørke og kolde Jylland.
Avatar billede prodic Mester
02. november 2001 - 19:38 #5
Umiddelbart virker det en anelse underligt at den er placeret helt oppe i hjørnet. Ikke at det specielt gør noget - men sidens modsatte side slutter meget brat(som trukket efter en snor)
Hvis den på en eller anden vis ikke var så brat gjorde det skam ikke noget.

Noget man ser(eller rettere ikke ser) ret hurtigt er din font-farve. Den virker meget afdæmpet og gør det ret svært at læse.
Lav den evt. lidt tættere på sort end pink/lilla.

Selve 3D(?)effekten er ganske fin - der mangler dog lidt dybde(skygger) efter min mening.
Dog virker kassen i link-delen lidt for non-3D - den skal lige forbedres lidt :-)

Selve baggrunden passer meget fint ind i stilen, og er samtidigt ikke for fremhævet.

En klar forbedring fra version 1.0 hvis du spørger mig, og passer meget godt ind i hvad der er hipt lige nu(men på vej væk igen)

9@13

Og din link-sektion er jo ret god - tak!
Avatar billede danielle Nybegynder
02. november 2001 - 19:40 #6
somaliomar: Drop det..

tommyf: Jeg kan ikke få den anden bruger slettet, men har dog skrevet til Eksperten. Kan ikke se hvordan det har relevans til spørgsmålet? ;)

Kan man mon få lidt kritik...? (Tak djensen)

{ danielle }
{ mizzd.dk }
Avatar billede prodic Mester
02. november 2001 - 19:41 #7
100 point for flere forskellige personers individuelle vurdering er IKKE ret meget.
Så dæmp den lige....

Og Tommyf->Danielle skiftede brugernavn på Builder.dk så mon ikke den gamle profil er nedlagt herinde også.!
Avatar billede djensen Nybegynder
02. november 2001 - 19:45 #8
Det er lidt svært at komme med kritik, men jeg vil give Prodic ret i, at det er lige som om det lige pludseligf stopper....men det kan jo være at vi kører i en højere opløsning (?)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
02. november 2001 - 19:53 #9
Du vil ikke ha\' kritik på kodedelen. Det får du nu alligevel :)

Startede med at åbne siden i NS 4.7 - ikke en god idé- teksten er så lille at den er totalt ulæselig. Dine formmails vises ikke korrekt.

Dernæst NS 6.01 - her er eneste problem formmailen på indexsiden. Resten står okay.

Så til designet. Ved første øjekast er det nydeligt, men især din topgrafik (3D) er meget grovkornet i kanterne. Måske det kunne gøres bedre i fx. Illustrator?

Farverne passer fint sammen - omend pink ikke hører til mine favoritter ;D

Det med at du har delt teksten op i to spalter - det ser fint ud. Men generelt er teksten en tand for lille. Men alt i alt en ok side.

/pelkjaer
Avatar billede tommyf Nybegynder
02. november 2001 - 19:53 #10
danielle >> Det er den simple regl at man ikke må have 2 profiler herinde. Og eftersom at Mizzd var aktiv så sent som i går klokken 16:58:08, regnede jeg med at du har 2 profiler - som jeg vil gøre opmærksom på ikke er tilladt.

Log ind -> tryk på navnet oppe til venstre -> \"Afmelding\" -> \"Ja\"
(Så er den slettet)

prodic >> Åbenbart ikke.

Kunne nu bedre lide det gamle blå design på siden. Synes dette er lidt for.... lyserødt ;o)
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2001 - 19:57 #11
djensen : prøv evt. dating.dk *LOL*

joke :)
Avatar billede prodic Mester
02. november 2001 - 19:57 #12
Tommyf->Godt fanget - gad ikke selv lige at tjekke. :-)
Avatar billede djensen Nybegynder
02. november 2001 - 20:01 #13
phunkypopcorn >>>

*lol*
Avatar billede danielle Nybegynder
02. november 2001 - 20:07 #14
Tommyf: Som sagt har der været problemer med at slette min gamle profil, derfor har jeg skrevet til Eksperten. Længere er den ikke.. :Þ

Phunkypopcorn: Øh.. Relevans?

Pelkjaer: Grunden til jeg ikke ville have kritik på programmeringen var, at jeg allerede ved det du har fortalt mig. ;) Det er selvfølgelig ærgeligt, men jeg kan ikke gøre noget ved det, da jeg ikke har så meget styr på programmering.. Desværre :(

{ danielle }
{ mizzd.dk }
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2001 - 20:09 #15
*G* samme relevans som djensens indlæg - og jeg har jo allerede sagt min mening lidt tidligere på dagen
Avatar billede danielle Nybegynder
02. november 2001 - 20:13 #16
Synes ikke det virker som om jeg kan få så meget mere relevant ud af det her indlæg, såeh.. Pointene er delt ud ;)!

{ danielle }
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
02. november 2001 - 20:15 #17
danielle>>Det er nu ikke værre end at du skal få styr på dine formails og gøre skriften lidt større. Så er NS også med.

Mht. skriften i NS 4, hvis du ikke allerede har defineret størrelsen med .pt så prøv det istedet for .px - det hjælper nok på det.
Avatar billede prodic Mester
02. november 2001 - 20:16 #18
Tak for pointene.
Avatar billede danielle Nybegynder
02. november 2001 - 20:17 #19
Pelkjaer: Ok, det burde jeg kunne overkomme. Thanks.

Prodic: Jamen selv tak da ;)!

{ danielle }