Avatar billede jemt Nybegynder
02. november 2001 - 14:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

CD-Brænder

Hej eksperter :o)

Jeg købte en CD-ROM brænder for nogle måneder siden - En \"Aopen Justlink 12x10x32\" Nu har jeg så et lille problem. Jeg synes nemlig ikke den læser cd\'erne helt perfekt. Kan det passe, at brænderen er lidt længere om at få startet programmerne, og at den larmer og hakker lidt i starten? Og kan det passe, at den ikke siger så meget som en lyd, når den brænder en CD?

Er denne hastighed god for en 12-speeds (1800 KB/s) brænding: ?

394 MB på 4 Min, 19 sek. ???

For en sikkerhedsskyld:

350 Mhz
160 MB Ram
Win 98
Bruger Nero 5 til brænding..
Avatar billede disky Nybegynder
02. november 2001 - 14:52 #1
Det er ca. 1.5 Mbyte/s det svarer ikke til 32* læse hastighed (hvilket også kun gælder i yderkanten af cd\'en).

Det er nok lige i underkanten.
Avatar billede jemt Nybegynder
02. november 2001 - 15:10 #2
Disky: Hvad snakker du om ????
Det er brænder-hastigheden !!!
Ikke læsehastigheden !!!!!!!!!!!1
Avatar billede disky Nybegynder
02. november 2001 - 15:11 #3
Så er hastigheden perfekt.

den svarer til ca 1500 Kbyte/s.

det sidste er tit reklamefis, og det at man i starten skal skrive langsommere.
Avatar billede hassen Nybegynder
02. november 2001 - 15:34 #4
Det er ca. 1.5 Mbyte/s det svarer ikke til 32* læse hastighed (hvilket også kun gælder i yderkanten af cd\'en).

den svarer til ca 1500 Kbyte/s.
Avatar billede hassen Nybegynder
02. november 2001 - 15:43 #5
Avatar billede jemt Nybegynder
03. november 2001 - 19:48 #6
Hold kæft det går godt her..

Disky> Ikke for at fornærme dig, men havde du noget i mod at læse spm. ordentlig inden du svarer? Du har det med at give folk nogle kvantitets-svar...

Hasse> Hvad pokker har dit link med sagen at gøre ??