Avatar billede ostekage Nybegynder
02. november 2001 - 00:35 Der er 8 kommentarer

counterserver smider folk af

eehm

jeg har sat en dedicated cs-server, men hver gang den skiter map
står serveren og stener lidt, og alle spillere bliver smidt ud
i console..

serveren, som er en
amd 500 mhz med 256mb ram
kører på en adsl linje

hvilket skulle være tilstrækkeligt
Avatar billede ostekage Nybegynder
02. november 2001 - 00:37 #1
oups, glemte lige at nævne at den kører på en windows 2000 maskine
Avatar billede coldrayie Nybegynder
02. november 2001 - 09:23 #2
Jeg kan ikke lige gennemskue problemet hvis det er serveren selv som skifter bane..

men hvis det er dig der skrifter den manuelt skal du skrive changelevel [map] istedet for map [map] :-)

Avatar billede coldrayie Nybegynder
02. november 2001 - 09:26 #3
det lyder lidt som om at din server er for langsom til at skifte bane, så klienterne får timeout...

løsningen kunne være at opgradere cpu og/eller ram... da 256 er i underkanten til en server og der skal ikke meget til for at det begyndet at \'lagge\'..

ved ikke hvad det ellers kan være...
Avatar billede spectual Nybegynder
02. november 2001 - 09:50 #4
coldravie >> den tror jeg ikke på
Avatar billede evil_chief Nybegynder
02. november 2001 - 13:43 #5
*ehm* 256 for lidt, kommer da helt an på antal spillere, hvor mange spillere kan der max være på din server \"ostekage\" ?
Avatar billede kapla Nybegynder
02. november 2001 - 15:46 #6
Har du Adminmod installeret?
Avatar billede j.robert Nybegynder
02. november 2001 - 22:06 #7
Jeg ved ikke om det hjælper, men prøv at udvide din Pagingfil.
Avatar billede drone Nybegynder
01. december 2001 - 13:55 #8
j.robert er inde på noget der.
Forrige version af admin mod havde netop dette problem. (Og et par andre)
Hvis du bruger adminmod, så hent den nyeste.