Avatar billede oles Nybegynder
01. november 2001 - 10:24 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Skjulte modtagere af en mail i Outlook

Jeg skal sende en mail ca 100 personer. Jeg har mail adr. i et excel dok og har kopieret det ind i til-feltet.
Problemet er, at hver enkelt modtager IKKE må kunne se de andre modtageres mail adresse... Og nej, jeg vil helst ikke lave en mail til hver..
Hvordan gøres det?

Ole
Avatar billede kanyle Nybegynder
01. november 2001 - 10:26 #1
Brug \"Bcc\" feltet
/kanyle
Avatar billede tlaursen Nybegynder
01. november 2001 - 10:32 #2
Lav en ny mail, gå til vis BCC-felt, sæt dine adresser ind her.

/Thorsten
Avatar billede restaurant_kolding Nybegynder
01. november 2001 - 10:51 #3
Ja, det første felt er til Modtageren, detandet felt er til evt. andre der også skal se brevet(cc)
Og det sidste er til dem der også skal se dem, men deres e-mail adressen vises ikke!(bcc)
Avatar billede kanyle Nybegynder
01. november 2001 - 10:54 #4
Hvis du nu ville bruge min \"kommentar\" som et svar ;)
/kanyle
Avatar billede gonzospunk Nybegynder
01. november 2001 - 11:38 #5
BCC står for Blind Carbon Copy. Hvis det kan hjælpe på at huske det fremover! ;)
Avatar billede oles Nybegynder
01. november 2001 - 12:25 #6
Hej og tak - jeg vidste det jo godt...., men kunne ikke finde bbc knappen - derfor deler jeg lige pointene, ok?