Avatar billede erikzielke Nybegynder
31. oktober 2001 - 08:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Virker ikke i web

Hvorfor virker følgende ikke i web-mode:

@Command([EditDocument];1);
x := @If(status_1 = \"0\" ; \"1\"; status_1 = \"1\";\"2\";\"0\");
FIELD status_1 := x;
Link := \"http://www.bygdata.dk/ryser/Eriktest.nsf/0/\"+@Text(@DocumentUniqueID)+\"\";
@If(status_1 = \"1\"; @MailSend(saelgermail;\"\";\"\";\"\";\"Ordren er bekræftet\";\"Ordren er bekræftet. Klik her for at se mere info og ændre ordrens status til fakturet:  \"+Link+\"\";[PriorityNormal]);@MailSend(kundeemail;\"\";\"\";\"\";\"Din ordre er fakturet\";\"Nu er din ordre fakturet. Klik her for at se mere info om ordren:  \"+Link+\"\";[PriorityNormal])) ;
@Command([FileSave]);
@Command([FileCloseWindow])

Det ligger i en agent, som bliver kaldt fra en hotspot knap
Avatar billede mikethebike Nybegynder
01. november 2001 - 00:09 #1
Jeg har ikke kigget på din kode, men jeg havde på et tidspunkt samme fejl, jeg havde benyttet: Add Default Hotspot .. og det fungere ikke.

Men en \"Add Hotspot Rectangle\" fungerede fint .. på web.

Michael
Avatar billede mikethebike Nybegynder
01. november 2001 - 00:11 #2
okokok, glem mit svar, jeg læser først nu at du bruger en knap :-)... så er det nok ikke det.
Avatar billede cbkc. Nybegynder
01. november 2001 - 10:46 #3
Måske skal du først \"erklære\" x på følgende måde:

x:=x;
@Set(\"x\";@if( osv.) ) ;
FIELD status_1:= x;

Prøv evt. at undersøge om feltet status_1 har modtaget værdien, så ved du med sikkerhed om fejlen ligger i dette led eller ej.
(har ikke sat mig ind i resten af koden, men hvorfor ikke bruge x istedet for status_1?)
Avatar billede djarnisdrengse Nybegynder
07. november 2001 - 12:11 #4
Prøv at være lidt mere specifik med hvad det er der sker/ikke virker.

Kører den fint i notesklienten?

Avatar billede doi Nybegynder
07. november 2001 - 16:06 #5
Mailsend virker ikke fra WEB\'en !!!