Avatar billede sandal Nybegynder
31. oktober 2001 - 05:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvordan faar jeg en quick time film paa mit flash site

jeg har en tung quick time film jeg gerne vil
have ind i paa mit flash site, men hvordan??
der er 2 film, den ene fylder 45,8 MB er det fuldstaendigt sindsygt.....?

og tak........
/sandal

Avatar billede nikolajdu Nybegynder
31. oktober 2001 - 07:01 #1
eehe ja, det er fuldstændigt sindsygt ;-)

At man kan importere en Quicktime movie i flash er ikke ensbetydende med at du kan se video i flash. Det der i virkeligheden sker er at du importerer en række billeder/frames fra din film. Det er fylder og er tungt at afspille.

Hvis du vil have video ind, så skal du kombinere det med Director.

/Nikolaj
Avatar billede imp-utc Nybegynder
31. oktober 2001 - 12:54 #2
Hmmm... Hvordan får man en Quicktime film til at spille inde i Flash?

//imp
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
31. oktober 2001 - 13:03 #3
ipm - Det gør man ikke. Man importerer nogle billeder ind i flashen.
Avatar billede taamas Nybegynder
31. oktober 2001 - 15:26 #4
Det der forstår jeg ikke nikolajdu. Kan man ikke bare impoter en quick time film også frame by frame rette i den.
Avatar billede sandal Nybegynder
31. oktober 2001 - 15:30 #5
men nikolajdu - hvad gor director??

Avatar billede sandal Nybegynder
31. oktober 2001 - 15:32 #6
naar jeg henter quicktime filmen ind laegger den sig bare i den foerste frame og det er det...