Avatar billede christoffer Nybegynder
05. marts 2000 - 15:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp mig, mp3 filer

Jeg har lige downloaded en mp3 fil, som er i zip format, men når jeg vil pakke den ud skriver den fejl i arkiv, jeg har også prøvet at omdøbe den til en mp3 fil men det vil ikke afspilles. På den side jeg downloadede den stod der
(rename to *.zip, 2 x unzip and rename *.xxx to *.mp3; PW=djjk)

Hvad fanden betyder det???
Please help me, for det er sku iriterene at jeg ikke kan høre sangen når jeg nu har brugt tid og penge på at downloade den.....

Christoffer
Avatar billede fcs Novice
05. marts 2000 - 15:55 #1
er det en lovlig mp3?
Avatar billede christoffer Nybegynder
05. marts 2000 - 16:03 #2
Nej, det må jeg nok inrømme:(
Men jeg kan ikke se hvad det kommer sagen ved, er du da en cop.....
Avatar billede fcs Novice
05. marts 2000 - 16:05 #3
Grunden til at jeg spørger er, at det ikke er tilladt at diskutere ulovlige sager her på Eksperten.dk Hvis dette blev tilladt, ville her blive oversvømmet af spørgsmål om links til diverse programmer, mp3 filer og så videre. Derfor spurgte jeg!
Avatar billede christoffer Nybegynder
05. marts 2000 - 16:07 #4
jamen ved du hvad jeg kan gøre, bare denne ene gang...
:)
Avatar billede christoffer Nybegynder
05. marts 2000 - 16:50 #5
Så, nu er der ingen der får ondt i røven