Avatar billede 3dmaxer.dk Nybegynder
30. oktober 2001 - 20:56 Der er 2 kommentarer og
16 løsninger

Flottest?

Hvilket topbanner er flottest og vil passe bedst til www.3dmaxer.dk? Der er fire styks - topbanner til øverst på siden i stedeet for den der er nu:

http://www.3dmaxer.dk/3dmax.asp

100p deles ud
Avatar billede mbg1333 Nybegynder
30. oktober 2001 - 21:02 #1
2\'eren passer ikke rigtig til!
4\'eren synes jeg nok passer bedst til!

Men det er nok meget en smagsag.

Ellers flot design :)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
30. oktober 2001 - 21:04 #2
nr 2, helt klart
Avatar billede keysersoze Guru
30. oktober 2001 - 21:04 #3
1 og 4 skal det i hvert fald ikke være...

vil nok mene no. 2 da det er den der giver mig mest fornemmelse af \"3D\"
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
30. oktober 2001 - 21:07 #4
Nummer 2 da det giver den bedste fornemmelse af at det har noget med 3d at gøre!

-Jonas
Avatar billede htm Nybegynder
30. oktober 2001 - 21:07 #5
Nummer 1: Simpel, men lidt for kedelig set i forhold til de andre
nummer 2: Bliver for stor kontrast til resten af banneret, grundet den meget dominerende skygge
nummer 3: Er helt i orden, og passer også bedst ind på siden.
Nummer 4: Lidt alla nummer 1, men bedre, stadig for udflydende
Avatar billede jakoba Nybegynder
30. oktober 2001 - 21:08 #6
De der inkektbronze farver passer da slet ikke på www.3dmaxer.dk
Men skal der vælges så nr 3. Teksten kan læses og 3D Maxer står spændende.
Billederne er jeg ikke så begejstret for, de er ikke umiddelbart genkendelige som noget (heller ikke som noget 3dimensionalt).

mvh JakobA
Avatar billede mugs Novice
30. oktober 2001 - 21:15 #7
Helt klart nr. 3
Som kontrast til de lidt urolige billeder, passer skriften i 3DMaxer bedst. Det står spændende og er let læseligt.
Avatar billede fcs Novice
30. oktober 2001 - 21:37 #8
Jeg melder mig på hold 3. Nr. 3 er helt klart det banner der har det mest 3D-agtige feel, hvis du forstår hvad jeg mener
Avatar billede thundercall Nybegynder
30. oktober 2001 - 23:01 #9
nr. 2 er fedest,... og passer bedst!
Avatar billede johannielsen Nybegynder
30. oktober 2001 - 23:09 #10
Nummer 2 og 3 er klart fedest. Jeg synes det er vigtig af fremhæve \"3D\" - og det gør nummer 2 og 3 til fulde. Mest nummer 2, til gengæld er den måske lidt for \"meget\" af det gode...
Avatar billede microtec Nybegynder
30. oktober 2001 - 23:20 #11
Nummer 4 er bedst.

Nr. 1 er lidt kedelig.
Nr.2-3 indeholder for mange detaljer.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
31. oktober 2001 - 12:38 #12
Jeg synes også at nr. 4 er den bedste. Teksten er tydelig at læse, passer godt til den nuværende design. Nr. 1 kan også bruges, men jeg kan godt lide at \"3ds max ressourcer\" er tydelig, hvilket den er i nr. 4.
Det giver en god effekt med den streg som er på hver side af \"3dmaxer.dk\"

Teksten på nr. 4 er enkelt og hvis det ikke er samme skrifttype, så ligner den meget den som allerede er på siden.
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2001 - 17:48 #13
Jeg må nu gå imod alle andre herinde, for jeg synes 1\'eren er klart bedst! Den er enkel og dermed overskuelig. Skriften skal måske gøres en anelse større, men ikke for meget!
2\'eren er helt hen i vejret synes jeg! For biograf-agtig!
3\'eren er også OK, men der er ikke nok ro i banneret til at skabe et ordentligt overblik!
4\'eren virker for Star Wars-agtig, og selvom jeg elsker SW, er dette en ulempe for lige præcis dit vedkommende, synes jeg!
Så jeg stemmer på 1\'eren! Men helt klart nogle fede bannere; de skal nok vække opsigt! :-)
Avatar billede mizzd Nybegynder
01. november 2001 - 16:58 #14
Jeg ville faktisk sige 2\'eren, fordi:
- Der er klart mest spræl over den
- Den giver siden et personligt præg
- Der er noget 3D over den
- Og så er den bare den flotteste ;).

Ellers ville jeg sige 1\'eren, fordi:
- Den er enkel og stilet
- Den fungerer godt med resten af logoet
- Den er velpoportioneret.

1\'eren eller 2\'eren. De to andre virker liiige en tand for rodede.

{ Danielle }
{ mizzd.dk }
Avatar billede xerex Nybegynder
01. november 2001 - 18:41 #15
Jeg vil helt klart anbefale at bruge 2\'eren, da det faktisk viser lidt 3d i logoet. Det giver allerede der folk et hint om at det er et 3dsite man har begivet sig ind på (foruden titlen selvf. :)...

De 3 andre er også gode, men helt klart 2\'eren :)

-xerex
Avatar billede empty2 Nybegynder
02. november 2001 - 18:59 #16
hejsa, hvis jeg skulle vælge ville det så være nr. 2 eller 4.

nr.2 det er mere 3d, skriften fremhæver sig selv og give et signal at her er der brugt 3d....

nr.4 er så mere rolig og flat. men alligelv kan den presentere en meget stor design som 3d, det er godt lavet og ser meget pænt.

men som du kan se de andres svar er det jo forskel på alle så smag og behag, håber det kunne hjælpe.....
Avatar billede jemt Nybegynder
02. november 2001 - 19:04 #17
Jeg synes at billede nr. 4 fanger bedst.. Vælg det :o)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
05. november 2001 - 21:22 #18
takker for point :-)