Avatar billede jabert Nybegynder
30. oktober 2001 - 19:32 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

NVIDIA Riva TNT 2 Ultra til fjernsyn

Hej - jeg har et NVIDIA Riva TNT 2 Ultra og vil gerne vise skærmbilledet på fjersynet. Men når jeg går ind i output device, så kan jeg ikke vælge TV. Funktionen er godt nok vist, men jeg kan ikke klikke på den !

Hvad gør jeg her ??
Avatar billede makse Nybegynder
30. oktober 2001 - 19:34 #1
Husk at fjernsynet normalt skal være tændt og tilsluttet, før du starter computeren.
Avatar billede jabert Nybegynder
30. oktober 2001 - 19:41 #2
Det hjalp ikke :(

andre forslag !
Avatar billede makse Nybegynder
30. oktober 2001 - 19:43 #3
Hvilken driver bruger du?
Hvilket OS kører du med?
Hvilken type kabel bruger du?
Avatar billede jabert Nybegynder
30. oktober 2001 - 19:45 #4
1: hvor ser jeg det ?
2: win98
3: Der står bare S-VHS tilslutningsledning...
Avatar billede makse Nybegynder
30. oktober 2001 - 19:49 #5
Egenskaber for skærm > Indstillinger > Tryk på Avanceret > Fanen \'Riva tnt2\'
Prøv evt. version 12.90 som du kan hente på www.tweakup.dk/drivers/nvidia.htm

Altså en S-Vhs til Scart ledning?
Avatar billede trasman Nybegynder
30. oktober 2001 - 19:52 #6
Y E S ! !... endelig en med samme problem som mig.. ehm det er de nye drivere der fatter knep.. for med Detonator3 kunne jeg fint bruge lortet.. men er ligesom gået i høns med den nye driver!!

Trashman
[http://www.blarp.dk]
Avatar billede trasman Nybegynder
30. oktober 2001 - 19:53 #7
og i skal ej spørge mig om hvor i finder den gamle driver ;-D for det ved jeg lige så lidt om, som i gør!!
Avatar billede makse Nybegynder
30. oktober 2001 - 19:58 #8
Trasman > Alle driverne kan du finde på http://www.savagenews.com/drivers/nvidia/geforce-and-tntx.html
Avatar billede jabert Nybegynder
31. oktober 2001 - 21:40 #9
makse - ok, tak for hjælpen... smid et svar, så for du point !
Avatar billede makse Nybegynder
31. oktober 2001 - 21:47 #10
Here u go. :)
Avatar billede coldshadow Nybegynder
02. november 2001 - 18:29 #11
Jeg vil lige sige at der også er et ret godt (og nemt) shareware program der gør det samme, mener at det hedder ASTNT men er ikke sikker.