Avatar billede undoit Nybegynder
30. oktober 2001 - 19:24 Der er 6 kommentarer

ram

hej jeg har lige været ude og invistere i 128 mb men når jeg sætter klodsen i og tænder puteren kan jeg se i bios at den er registret men jeg kan ikke starte windows me op  den kommer kun og foreslår at starte op i fejlsikret tilstand men det kan den heller ikke så starter den bare forefra
det er en packard bell puter jeg har hvad kan der være galt og kan jeg gøre noget ved det
Avatar billede brosnjikov Nybegynder
30. oktober 2001 - 19:30 #1
Det lugter lidt af defekt RAM... Har haft samme problem, indtil RAM klodsen blev byttet.
Avatar billede retaxes Nybegynder
30. oktober 2001 - 19:35 #2
Prøv med Load Setup Default inde i bios!
Avatar billede movingrok Nybegynder
31. oktober 2001 - 00:52 #3
Check manual om puter kan bruge den type RAM du har købt- Ikke alle putere kan bruge 133 og mixet RAM pc100 og pc133 går sammen.
1) Kører puter med gammel RAM alene
hvis ja = problemer med ny RAM
2) Kører puter med ny RAM alene
hvis ja = puter kan ikke bruge mixed RAM
Avatar billede melbolle Nybegynder
31. oktober 2001 - 17:54 #4
1.ja
2nej
det er samme ram
Avatar billede retaxes Nybegynder
31. oktober 2001 - 18:21 #5
Hvor meget kan WinME håndtere af ram og hvor meget har du ialt?
Avatar billede melbolle Nybegynder
31. oktober 2001 - 23:26 #6
1.ved ikke
2.256