Avatar billede lmunch Nybegynder
30. oktober 2001 - 19:06 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

POP UP side uden titlebar

Er der en der har et script der kan poppe et vindue op uden titlebar, altså der hvor der i øverste venstre hjørne står Eksperten.dk....
Avatar billede bamzen Nybegynder
30. oktober 2001 - 19:08 #1
Du skal søge efter et Chromeless vindue,,, der er utallige spørgsmål der berører emnet her ;-)
Avatar billede prodic Mester
30. oktober 2001 - 19:08 #2
http://www.microbians.com/

Under Chromeless Window - sådan noget?
Avatar billede lmunch Nybegynder
30. oktober 2001 - 19:34 #4
Jeg skal ikke bruge et pop-up vindue uden frames men kun uden titlebar eller chromeless....Findes det. Jeg skal bruge det til et kort med byer på. Det vil være et kæmpe arbejde med chromeless, koden kan jo kun åbne et vindue af gangen....
Avatar billede lmunch Nybegynder
30. oktober 2001 - 19:35 #5
Prover lige igen....lol  :-) Jeg skal ikke bruge et pop-up vindue uden frames eller chromeless men kun uden titlebar ....Findes det. Jeg skal bruge det til et kort med byer på. Det vil være et kæmpe arbejde med chromeless, koden kan jo kun åbne et vindue af gangen....
Avatar billede prodic Mester
30. oktober 2001 - 19:36 #6
Avatar billede lmunch Nybegynder
30. oktober 2001 - 19:43 #7
Ellers tak...men vinduet skal ikke være fullscreen. jeg skal bare kunne åbne et vindue på ca 300 x 300 uden titlebar og alt det andet, kun en gråkant igen...
Avatar billede prodic Mester
30. oktober 2001 - 19:45 #8
Dine eneste muligheder ligger umiddelbart i Chromeless eller at beholde titelbaren.

Og du kan sagtens bruge Builder\'s builder til at oprette et billed på 300x300 pixels :-)
Avatar billede lmunch Nybegynder
03. november 2001 - 17:46 #9
Da jeg ikke har fået et svar jeg kan bruge ....lukker jeg spørgsmålet.
Avatar billede prodic Mester
03. november 2001 - 17:50 #10
Du har da fået rigeligt med svar - det kan ikke lade sig gøre.
Avatar billede lmunch Nybegynder
03. november 2001 - 18:03 #11
Jep oki du har ret. men der var ikke nogen der havde sådan et script som jeg spurgte efter - da det åbendart ikke findes...