Avatar billede khalim Nybegynder
30. oktober 2001 - 11:20 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Driver prob.!!

jaeh men som i nok har gættet sidder jeg her med win2k og har driver problemer....

problemet starter altid(har formateret 2gange nu) med at mit cd-rom drev/brænder\'s driver lige pludselig ikke duer mere.... så prøver jeg at gå ind i enhedshåndtering og geninstallere lortet... jeg finder så driveren(OG KAN SE DEN ER DER!!) så trykker jeg next for at installere men så kommer den med et svar som jeg pt har fået så mange gange at jeg er ved at gå amok bare ved at selv sq skrive det igen: Der opstod en fejl under installationen...filen blev ikke fundet...

Ahvad!! tænker man så...jeg så den sq da lige...
så har jeg prøvet på at geninstallere andre enheders drivere(for at se om det kun var cd-rom drevet den var gal med) men her er der samme problem...

Hvorfor fanden det!!??
Avatar billede khalim Nybegynder
30. oktober 2001 - 11:22 #1
og det hjælper ikke at fjerne enheden og så genstarte.......den installere bare den samme driver der åbenbart ikke duer(af en eller anden grund der er mig ukendt)helt automatisk uden at spørge om noget......
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
30. oktober 2001 - 11:28 #2
jeg har også haft gang i at skulle skifte drivere på en spritny maskine der blev leveret med Plextor 24/10/40 og en Pioneer DVD, jeg gik igang med at intallere de medfølgende CD-Rom, og da jeg var færdig kunne jeg ikke se mediet i drevet hvis jeg markerede drevet (man får så titlen på eaktuelle cd).
Jeg valgte først at udskifte alle drivere og gennem \"Luk Computer\" ikke genstart så blev de der på plads.
Men jeg kunne stadig ikke se hvad der var i de enkelte drev, jeg huskede at det sidste jeg installerede var Plextor Tools, fordi der måtte være noget der ikke samarbejdede med w2k, da det var ene program var afinstalleret, så kunne jeg pludselig se hvad der var i skufferne og alt virkede, blot ikke Plex Tools, men pyt, ik´
Avatar billede khalim Nybegynder
30. oktober 2001 - 11:46 #3
jeg har ikke et plextor drev.....og det sidste jeg gjorde inden det fuckede sidst var at ændre hvilket netkort jeg bruger til i-nettet.....og det burde vel ikke have ødelagt det, vel??

Avatar billede khalim Nybegynder
30. oktober 2001 - 11:47 #4
og jeg kan slet ikke se DREVET ikke kun indholdet af medierne....
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
30. oktober 2001 - 11:54 #5
Jeg kan kun sige at du er nødt til at være konsekvent også afsistallere tingene en af  gangen og så se hvornår du får dine ting tilbage, ellers må du vente på at der kommer flere på nettet som kan hjælpe dig.
Nej jeg mener heller ikke at di netkort skulle være årsagen, det er jo lisom nødvendigt.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
30. oktober 2001 - 11:55 #6
afsistallere=afinstallere :-))
Avatar billede khalim Nybegynder
30. oktober 2001 - 12:03 #7
Denne enhed fungere ikke korrekt fordi windows kan ikke indlæse driverne til enheden...kode 31

hvis det er til nogen hjælp
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
30. oktober 2001 - 12:34 #8
Ja det er det da, jeg skal godt nok på arbejde nu, (det tager sq også mere og mere af min fritid) og kigger på det hvis jeg kan nå det inden andre har hjulpet dig.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
04. november 2001 - 14:04 #9
Har du fundet ud af noget angående dine drivere eller er det stadig det samme???