Avatar billede vuffe Nybegynder
30. oktober 2001 - 09:00 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Diva ADSL driver!!

som den skovl jeg er, har jeg smidt den driver du jeg fik med mit adsl-modem fra WOL/Tiscali.
Jeg vil lige høre om der er nogen der ligger inde med en Version 1, Release 1 CD, for det er den eneste driver der virker ved mig. Jeg vil gerne have den sendt over ICQ eller have mulighed for at downe fra et sted. Point-antal skal jeg nok forøge hvis det er til meget besvær - bare sig til!

\'vuf
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
30. oktober 2001 - 09:01 #1
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
30. oktober 2001 - 09:02 #2
Avatar billede vuffe Nybegynder
30. oktober 2001 - 09:04 #3
mit modem er jo ikke på den liste
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
30. oktober 2001 - 09:06 #4
hvad hedder det helt præcist ??
Avatar billede vuffe Nybegynder
30. oktober 2001 - 09:13 #5
det er en driver som Tiscali har udarbejdet i samarbejde med Eicon. Eicon Diva ADSL USB Modem.
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
30. oktober 2001 - 09:37 #6
der står på deres hjemmeside, at denne her er kompatibel med både 9x, ME, win2k+XP
ftp://www.eicon.com/dsl/Diva_2400_XP_Driver.zip
Avatar billede vuffe Nybegynder
30. oktober 2001 - 13:26 #7
den fylder 20 kb. det er ikke den. driveren på CDen fylder ca. 14 MB tror jeg.
Avatar billede coldrayie Nybegynder
02. november 2001 - 09:53 #8
vuffe..tror ikke det er driveren som fylder det..tror mere det var setuppen til driveren..drivere generalt fylder ingenting?

- ColdRay
Avatar billede vuffe Nybegynder
02. november 2001 - 14:10 #9
jaah det ka så godt være, men det den fra tiscali jeg skal have fat i - og kun den.
men der må sq da være en eller anden gut herinde der lige kan uploade den til mig.
Avatar billede vuffe Nybegynder
30. november 2001 - 10:41 #10