Avatar billede enkeballer Nybegynder
29. oktober 2001 - 23:42 Der er 37 kommentarer

Eksperten.dk er blevet for STOR.

Det er et gedemarked, et robinson.
Og administratoren er en arrogant narrehat.

Makse har 120000 point - hurra, stor respekt til navnet på de fem bogstaver...
Avatar billede jakoba Nybegynder
29. oktober 2001 - 23:43 #1
fnyt
Avatar billede marz* Nybegynder
29. oktober 2001 - 23:44 #2
og du kan garanteret ikke engang score ved dig selv :)
Avatar billede milo Nybegynder
29. oktober 2001 - 23:45 #3
hvorfor laver du det som et svar marz? lidt dumt...
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
29. oktober 2001 - 23:46 #4
Oprettelsesdato 2001-10-29 23:41:05
Point ved oprettelse 300
Point opsparet (0 dage * 5 point) 0
Point tjent 0
Point brugt 0
Point ude 300
Banner Point 0
I alt 0

Flot siger jeg !
Avatar billede parazite Nybegynder
29. oktober 2001 - 23:49 #5
Hvor lamt er det ikke at rakke ned på eksperten, og ikke engang turde stå ved det med eget brugernavn? Lavt, siger jeg!
Avatar billede vladimirr Nybegynder
29. oktober 2001 - 23:50 #6
Og at det så nok også er et forsøg på at tiltuske síg nogle point for marz*
Avatar billede enkeballer Nybegynder
29. oktober 2001 - 23:50 #7
dgp.dk > har du overvejet den potensielle mulighed at den arrogante administrator har slettet min bruger - uden nogen grund.
Jeg har ikke brugt eksperten.dk i 4 dage, og så kommer jeg pludselig og så duer mit log-in ikke.
Det er over 3 dage siden jeg første gang skrev til admin om problemet og manden har stadig ikke svaret.
Han har en virtuel form for stjernenykker.
Avatar billede halifax Nybegynder
29. oktober 2001 - 23:50 #8
enkeballer - Opret selv et svar og akcepter det og tag pointene tilbage, NU.
Risikoen for dig er, at du anmeldes for misbrug.

Avatar billede enkeballer Nybegynder
29. oktober 2001 - 23:52 #9
hvilket resultere i at min bruger forsvinder og bliver helt væk, hvilket i og for sig ikke er noget problem fordi min gamle bruger som havde 3500 point han helt uopfordret, uden grund, forklaring eller henvendelse er blevet slettet.
Avatar billede parazite Nybegynder
29. oktober 2001 - 23:52 #10
Tjaeh... fortæl os hvad din tidligere bruger hed, så kan vi måske finde en kreativ forklaring i stedet for det her crap. Du får INGEN medlidenhed, så længe vi ikke kan se om noget forkert er gjort.
Avatar billede enkeballer Nybegynder
29. oktober 2001 - 23:53 #11
enkeballer er bare et skod navn oprettet til det formål at starte en skod-debat om skod.
Avatar billede enkeballer Nybegynder
29. oktober 2001 - 23:54 #12
Min gamle bruger hed \"MadiZone\".
Er der nogen der kan pege et spørgsmål, en kommentar, et svar eller noget ud som bare kunne give et svagt hint om hvorfor \"MadiZone\" er forsvundet ud i den blå luft.
Avatar billede perj Nybegynder
29. oktober 2001 - 23:56 #13
Avatar billede enkeballer Nybegynder
29. oktober 2001 - 23:57 #14
Det er ikke første gang administratoren er en hat fordi han ikke kan overskue at behandle sagerne ordentligt.

\"Nå, der er et problem, det kan nok tage et helt kvarter at sætte sig ind i og informere de involverede om, men det gider jeg BARE overhovedet ikke tiltrods for at de har været trofaste brugere i flere år, så sletter dem bare... Vi har jo alligevel så mange medlemmer er på eksperten.dk uden noget at give sig til, så en enkelt fra eller til, det har ikke noget og sige - desuden bliver min kaffe snart kold, delete account.\"
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2001 - 23:57 #15
måske http://www.eksperten.dk/spm/100225 , don\'t know
Avatar billede tsocm Nybegynder
29. oktober 2001 - 23:58 #16
enkeballer: >> \"Eksperten.dk er blevet for STOR.\"
Flot, Flot, men det ville være ret med lidt fortælling om HVORFOR.

Ang. Admin, tænker jeg personligt også engang i mellem om Admin overhoved eksisterer, eller om det kun er ved nedbrud af sitet han dukker op. Synes det er sjældent at han regerer på \"forslag til eksperten\".

(efter 117 opfordringer)
Det er da flot at der er kommet en søge funktion på sitet der virker, kan bare ikke se hvorfor det skal være en extern søgemaskine...
Avatar billede enkeballer Nybegynder
29. oktober 2001 - 23:58 #17
perj > exactly. Det er bare ikke nogen grund til at slette. Blot et hint til admin, om at han er for doven. Han slår mere brød op end han kan bage.
Avatar billede enkeballer Nybegynder
30. oktober 2001 - 00:00 #18
tsocm > exactly my words.

space > det er en æld gammel joke fra i sommers. Så er han sent ude, og kan han ikke tåle at man lige spejler sig i sine 3000 point en gang i mellem, så har han da\' for alvor ondt et vist sted.
Avatar billede tsocm Nybegynder
30. oktober 2001 - 00:09 #19
Jeg tror vi alle har oprette et lige gyldigt spm, før eller siden, eller som vi har lukke med det samme, fordi vi fandt løsningen, i samme sekund, MEN det har der også været forslag oppe om mange gange, om man ikke skulle kunne slette ligegyldige spm\'s. MEN nej det er der heller ikke blevet kigge på endnu, Admin, kunne godt lave en info side, hvor der bliver skevet HVORFOR der ikke bliver lavet dit og dat, og det ville igen resulterer i at der ikke ville blive oprettet unødvendigt manget af de samme spm\'s
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
30. oktober 2001 - 00:16 #20
enkeballer, du har også oprettet \"madizone2\" herinde .. hvor mange \"min bruger er slettet\" brugere har du tænkt dig at oprette ?
Avatar billede enkeballer Nybegynder
30. oktober 2001 - 00:17 #21
konklussion.

arrogant.

Han kan lige så godt indrømme at han ikke har tid, og har han ikke tid så bør han hyre nogle andre til at administrere, moderere, regulere siden - ikke bare lave hovsa-beslutninger.
Eller lade forslag vente i indbakken i to årtier.
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2001 - 00:17 #22
Problemet på eksperten er at admin har travlt med et andet forum ved siden af, så derfor bliver vi ikke passet op så meget som før, men man kan da stadig hente god hjælp herinde, og siten er i Dk en af de største af sin art.

Man har da mulighed for at se nogle af personerne bag dem på eksperten på http://www.fotx.net/ hvis man gerne vil vide lidt om dem som besvarer ens spørgsmål.

kharder
icq# 71258492
Windows Messenger: kharder@c.dk
www.expertftp.subnet.dk
www.expertftp.on2u.dk
Avatar billede enkeballer Nybegynder
30. oktober 2001 - 00:18 #23
tdaugaard > hvor mange skal der til for at genopliver MADIZONE?
E-mails virker ikke, et officielt offentligt spørgsmål virker heller ikke...
Avatar billede madizone2 Nybegynder
30. oktober 2001 - 00:20 #24
Hov...jeg troede min madizone2 bruger var forsvundet.
Hvis nogen kender et trick sådan at man kan stille oprettelsen datoen et år tilbage, fjerne 2-tallet og lægge 3250 point oveni, så er jeg interesseret.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
30. oktober 2001 - 00:22 #25
*host* *såk*
Avatar billede tommyf Nybegynder
30. oktober 2001 - 07:30 #26
\"så bør han hyre nogle andre til at administrere\"
- for alle de penge du _ikke_ betaler? Og lave et co-admin system, igen for alle de penge du _ikke_ betaler.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
30. oktober 2001 - 07:32 #27
Jaa .. sikke mange ting der kunne blive lavet for alle de penge vi _ikke_ betaler for at deltage her *lol* Good one, Tommy
Avatar billede kapla Nybegynder
30. oktober 2001 - 08:13 #28
Avatar billede kartolux Nybegynder
31. oktober 2001 - 00:27 #29
Hvorfor sletter de ikke bare de første 60.000 spørgsmål? Jeg mener - søgningen er default lagt på google, fordi det tager 10 sekunder at foretage en intern søgning. Og den giver 34567 resultater.........

Slet noget af det gamle, administrator. Der er ingen, der kan finde det alligevel  :0)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
31. oktober 2001 - 00:55 #30
kartolux ... hvis du sletter 60.000 spørgsmål, så bliver samtlige point for alle de spørgsmål til tilbageført. Desuden ville hele ideen med Eksperten som \"knowledge base\" gå helt tabt ..
Avatar billede kartolux Nybegynder
31. oktober 2001 - 09:02 #31
tdaugaard > Okay, men hvad er perspektiverne så for webstedet? Skal det bare blive større og større for hver dag? Så bliver det jo langsommere og langsommere...

Man må kunne rydde op uden at tilbageføre points.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
31. oktober 2001 - 09:11 #32
kartolux, det bliver ikke langsommere af den grund.
Databasen bliver sikkert optimeret en gang i mellem, men ud over det så gør det ikke noget langsomt om der var 200.000 spørgsmål ...
Avatar billede jakoba Nybegynder
31. oktober 2001 - 09:34 #33
tdaugaard >> Jo da, det bliver langsommere når BD\'e bliver større.
  Hvis alt hvad der bruges er primærnøgler ind i DB\'en er det godt nok kun log(N) proportionalt.
  Men med joins og sekunndære nøgler kan det hurtigt blive meget værre.

mvh JakobA
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
31. oktober 2001 - 09:37 #34
ja ja .. men du skal MEGET langt op i records for at DB\'en bliver langsommere end den er nu ..
Avatar billede enkeballer Nybegynder
31. oktober 2001 - 22:24 #35
Jeg vil HAVE MINE POINT og mit navn hr. admin.

Jeg har ikke gjort noget forkert, du svare ikke på mine mails. KOm nu - åben dit system, og få MadiZone til at virke sammen med de 3500-3600 points.
Avatar billede repsac Nybegynder
31. oktober 2001 - 22:37 #36
=>enkeballer:
\"har han ikke tid så bør han hyre nogle andre til at administrere, moderere, regulere siden\" (citat \'enkeballer\' pr. 30/10 2001 00:17:25)
- det mener du vel ikke ... de kan så vidt jeg er orienteret med nød og næppe få eksperten.dk til at løbe rundt, så derfor burde de to admins bruge penge på andre der kunne \"administrere, moderere, regulere\" eksperten.
Ikke nok med at de har lagt mange timer i eksperten.dk - nej de skal også bruge penge på at vi ignoranter kan gøre hinanden klogere ...

En morsom, men absolut ugennemtænkt tanke ... :)

Jeg kan skam godt forstå din anger, men dine argumenter skal være på plads og du skal ikke ødsle ud af usmarte morsomheder.

Fortæl admin om dine problemer i en mail til dem - deres indtryk af dig er nok ikke just blevet mere positivt af at du har oprettet en ny bruger og som bonus får de også lige lidt lort kastet i nakken.

Calm down my friend ... :) - det er trods alt kun nogle fuldstændigt ubrugelig point og rettet til at hedde madizone på et ud af mange tusinde af websites ... ;)
Avatar billede repsac Nybegynder
31. oktober 2001 - 22:40 #37
hehe ... overse og ignorer endelig mine dårlige formuleringer samt mine tastefejl ... ;)