Avatar billede slage Nybegynder
29. oktober 2001 - 22:58 Der er 7 kommentarer

tv

hej hvordan stiller jeg om til pal
Avatar billede parazite Nybegynder
29. oktober 2001 - 22:59 #1
Nu skal du passe på, at du ikke afslører for meget om dit system - tænk hvis kommunisterne lytter med!
Avatar billede fcs Novice
29. oktober 2001 - 23:00 #2
Hvad mener du? På dit tv eller skal du se en vidoe som er optaget på en pal-maskine?
Avatar billede whatever Nybegynder
29. oktober 2001 - 23:02 #3
Hvis det er på tv\'et. Så kan det vel gøres i en eller anden menu.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
29. oktober 2001 - 23:06 #4
hehe....den var god parazite
Avatar billede msmows Nybegynder
29. oktober 2001 - 23:07 #5
Hvor, hvilken hardware, hvilken software ?????
Avatar billede cgleerup Nybegynder
14. december 2001 - 13:36 #6
hvis du mener at stille om på dit tv - og vi ikke får flere oplysninger så må svarret være at det kan du sikkert ikke - ofte sidder der i en vhs maskine eller en dvd afspiller der konvertere signalet og andre gange, på de lidt dyrere eller lidt ældre tv/fjernsyn sidder der en omskifter. Men som standerd må jeg udfra det vi ved her svare at det kan du sikker ikke!
Avatar billede outsider Nybegynder
19. januar 2002 - 13:44 #7
halloooha?          hmmmm, lader ikke til at han er interreseret i at få et svar!