Avatar billede azeemoh Nybegynder
29. oktober 2001 - 20:04 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Win2000 - XP opgradering

Hej

Jeg overvejer at opgradere min win2000 til XP (altså ikke formattering og geninstallation, men opgradering), og så har jeg lige nogle spørgamål:

Er der nogle der har erfaringer med dette, og er der noget jeg skal være opmærksom på?

Jeg har Win98 på C: og Win2000 på D:  - vil det give nogle problemer og kan den stadig finde ud af det med boot-manageren?

Er der nogle gode argumenter der burde afholde mig fra at opgradere?
Avatar billede doomstone Nybegynder
29. oktober 2001 - 20:06 #1
Det skulle ikke give nogel problemer!
Jeg køre selv med WinXP
OG det er det sejste win der noge sinde er lavet!!!!!
Avatar billede retaxes Nybegynder
29. oktober 2001 - 20:09 #2
Du skal lige være opmærksom på at WinXP mappen hedder X:\\Windows - altså det samme som din Win98, så du skal lægge den på D: sammen med Win2k!
Avatar billede retaxes Nybegynder
29. oktober 2001 - 20:10 #3
Når du har gjort det, og du kommer ikke til at fortryde det, så fjerner du Win98 + Win2k ;o)

Jeg er også meget begejstret for WinXP!
Avatar billede retaxes Nybegynder
29. oktober 2001 - 20:14 #4
God fornøjelse og takker for pointene!

www.fotx.net/retaxes
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2001 - 01:22 #5
Tjek lige først om din pc kan klare xp.