Avatar billede romolo Nybegynder
29. oktober 2001 - 19:13 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

FrontPage Billeder!!!

Jeg har en masse billeder jeg gerne vil have på en side... Man jeg kan kun putte et på ad gangen. Kan det værre rigtigt eller er der et trix..??? Er der evt. et andet program der kan klare opgaven??
Avatar billede apollo69 Nybegynder
29. oktober 2001 - 19:16 #1
Photoshop kan lave et \"galleri\" på en hurtig måde.
Avatar billede keysersoze Guru
29. oktober 2001 - 19:17 #2
inden du gør det, så skal du måske tænkte dig lidt om; hvis der er SÅ mange billeder, så vil der bliver en meget lang loadetid for brugerne - og overskueligheden er måske heller ikke så godt...

er brugervenlighed så noget du vil gøre noget ved eller er du ligeglad?
Avatar billede apollo69 Nybegynder
29. oktober 2001 - 19:19 #3
I frontpage er der kun en vej, enkeltvis.
Avatar billede romolo Nybegynder
29. oktober 2001 - 19:20 #4
Photoshop!!! Kan FrontPage virkelig ikke klare den opgave???
Avatar billede apollo69 Nybegynder
29. oktober 2001 - 19:21 #5
Nope. :(
Avatar billede apollo69 Nybegynder
29. oktober 2001 - 19:23 #6
Hvor mange billeder drejer det sig om?
Avatar billede kanyle Nybegynder
29. oktober 2001 - 22:25 #7
Avatar billede apollo69 Nybegynder
29. oktober 2001 - 22:28 #8
kanyle>> Begrænser det ikke billedantallet på den måde?
Avatar billede kanyle Nybegynder
29. oktober 2001 - 22:38 #9
apollo69: Ikke så vidt jeg ved. Man er jo ikke begrænset af de 8 billeder der er vist i dette eksempel. Man kan frit tilføje flere <a href=\"java script:doPic(\'p8.jpg\');\"> , p9.jpg, p10.jpg osv osv osv. Du er heller ikke begrænset af at der skal være 4 billeder oven over det store billede og 4 under.
/kanyle
Avatar billede apollo69 Nybegynder
29. oktober 2001 - 22:46 #10
Skærmstørelsen begrænser vel, man skal jo også kunne se hvad der er på de små tn´s.
Avatar billede kanyle Nybegynder
29. oktober 2001 - 22:50 #11
enig enig. Men du ved, hvad man siger om mænd med store skærme ?
Avatar billede kanyle Nybegynder
29. oktober 2001 - 22:50 #12
....mange thumbnails...
Avatar billede apollo69 Nybegynder
29. oktober 2001 - 22:51 #13
Ja, eller mange skærme.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
29. oktober 2001 - 22:53 #14
romolo>> Hvor mange drejer det sig om.
Jeg kan lave dig et web galleri med PS hvis du vil.
Avatar billede punisher Nybegynder
31. oktober 2001 - 11:56 #15
Prøv Notetabpro, et smart lille program som f.eks kan lave en hurtig html, fra en dest. indeholdende uendelig mange billeder..!!
Programmet kan downloades fra

http://www.notetab.com

Punisher
Avatar billede sworld Nybegynder
13. november 2001 - 20:42 #16
Frontpage XP/2002 har indbygget diazshow, som betyder at du kan få en masse billeder vist på en side, ved et enkelt klik, alså en række små billeder, som vises i normal str. under de små...

Bemærk at det kræver at din udbyder understøtter Frontpage Extension

//sworld
Avatar billede backside Nybegynder
08. marts 2002 - 20:01 #17
Øhhhhh, apollo69 er ikke aktiv mere.
Hvorfor mon jeg så får en mail om at mit svar er accepteret?