Avatar billede slage Nybegynder
29. oktober 2001 - 15:55 Der er 3 kommentarer

tv

hej hvordan for jeg film fra puter til tv.
jeg har købt kabler med scarnstik ,det hele er sat til men jeg har ikke forstand på hvordan man sætter det op,mit windows er på engelsk,så det gør det heller ikke letter for mig,håber en kan hjælpe.

:-) slage
Avatar billede donleavy Nybegynder
29. oktober 2001 - 15:59 #1
Du skal have et grafikkort, der har TV-out - eller et decideret TV-kort! Kig i dine manualer eller bag på computeren for at se om der er en sådan udgang på dit kort
Avatar billede james_t_dk Juniormester
29. oktober 2001 - 16:01 #2
Scart stikket i tv\'et, derfra forbinder du så composite kablet (det med det gule stik) til den tilsvarende udgang på dit tv-out kort.

Så er det forbundet!

Her efter skal du sætte din soft eller hardware op til PAL (G), som er det tv format vi bruger her hjemme.

Så er du klar og resten er det svært at hjælpe med før du fortæller hvad dit TV out kort hedder.
Avatar billede poffe Nybegynder
31. oktober 2001 - 13:14 #3
Gå ind i start->Settings->control panel->Display. vælg da fanebladet Settings. og tryk på knappen Advanced. Du skulle da, hvis de rigtige drivere er installeret, kunne vælge Output til TV-Out.

Mvh
Thomas Pedersen
www.dvd-centrum.dk