Avatar billede poffe Nybegynder
29. oktober 2001 - 14:37 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Sletning af history.back() information

Hejsa

Er det muligt at slette browser history, så brugeren ikke kan bruge sin Back knap?

Thomas
Avatar billede sukos Juniormester
29. oktober 2001 - 14:38 #1
Nej
Avatar billede sukos Juniormester
29. oktober 2001 - 14:39 #2
Og du skal vel for fa\'n heller ikke gøre livet surt for brugeren???????
Avatar billede nute Nybegynder
29. oktober 2001 - 14:40 #3
du kan tweake den litt, så brukeren ikke kan se historien på ditt eget site, men du kan ikke modifisere history fra *før* brukeren kom inn på ditt site...

/nute
Avatar billede bamzen Nybegynder
29. oktober 2001 - 14:40 #4
Nej, ikke ved hjælpe af javascript, men det du kan gøre er at slå browsercachen fra ved at bruge meta tag\'sne

Pragment Content=NOCACHE
og expires = en eller anden gammelt tidspunkt
Avatar billede poffe Nybegynder
29. oktober 2001 - 14:41 #5
Nej ok. Det kunne ellers være en lille smule smart, for ikke at brugeren/kunden, kan komme til at lave fuck i dankort transaktionen. Men igen, det er der lavet sikring imod. Tænkte bare at det kunne være ok at gå både med livrem og seler.

Thomas
Avatar billede nute Nybegynder
29. oktober 2001 - 14:45 #6
bamzen >> joda...man kan ved hjelp av java script:

<a href=\"java script:void( location.replace(\'dinfil\') );\">Klikk</a>

/nute
Avatar billede sukos Juniormester
29. oktober 2001 - 14:48 #7
Nåh, på den måde!

Avatar billede sukos Juniormester
29. oktober 2001 - 14:48 #8
poffe, altså!
Avatar billede poffe Nybegynder
29. oktober 2001 - 14:53 #9
ok takker