Avatar billede tina1 Nybegynder
28. oktober 2001 - 12:26 Der er 2 kommentarer

.mbx / .dbx

jeg har en mail fil liggende ind.mbx som jeg gerne vil have åbnet, men alle de andre mail-filer hedder .dbx til efternavn. Hvordan åbner jeg ind.mbx ????
Avatar billede gusse Nybegynder
28. oktober 2001 - 12:29 #1
Jeg ved ikke hvordan du indlæser mbx, men kun hvordan du bruger dbx...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
28. oktober 2001 - 12:36 #2
mbx er Outlook Express 4 formatet.

Du skal importere MBX\'erne i OE5. Dette gøres således:

Make a temporary folder named C:\\Mail, or C:\\Temp\\Mail, as long as the last folder is named Mail. Copy the OE4 files (*.idx and *.mbx) into the Mail folder. Open OE5 and click File| Import| Messages, select OE4 from the list, then browse to the folder that contains the Mail folder, not the Mail folder itself (browse to C:\\ or to C:\\Temp, not to C:\\Mail or C:\\Temp\\Mail). choose either From Identity (for importing from another Identity on the same machine) or From Store root directory. You will then have the option to import all mail folders or only those you select.

NanoQ