Avatar billede well_r Nybegynder
28. oktober 2001 - 08:58 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fryser?

Halløj allesammen
Godmorgen!! til de morgenfriske :))

Jeg har et problem som består i:
Når jeg prøver at klikke på et link i eks. ICQ så fryser ICQ programmet og linket bliver ikke vist indtil at jeg trykker ALT+CTRL+DEL hvorefter jeg SKAL afslutte ICQ.. dernæst bliver linket vist.. MEN.. ICQ er jo lukket og det skal startes op igen!?

et andet eksempel er ..... når jeg skal rette i mine PHP filer.. jeg højreklikker på filen og vælger EDITPLUS.... Højrekliks-drop-down menuen forsvinder MEN programmet starter ikke op+jeg har ikke længere mulighed for at klikke andre steder i mappen... når jeg prøver at trykke ALT+CTRL+DEL og fjerner mappen.. såååååå lukker den mappen ned, programmet starter ikke op.. og jeg er ikke kommet nogen steder hen!..
HVAD KAN DETTE SKYLDES!?

plz

Tak på forhånd! :(
Avatar billede well_r Nybegynder
28. oktober 2001 - 14:28 #1
folks?
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
28. oktober 2001 - 14:34 #2
virus? har du undersøgt det?
Avatar billede well_r Nybegynder
28. oktober 2001 - 14:59 #3
nope.. har intet imod virus på min com :p

prøver jeg!
Avatar billede portris Nybegynder
01. november 2001 - 12:19 #4
har du flere programmer til at køre i baggrunden?
det kan være fejlen..
Avatar billede well_r Nybegynder
01. november 2001 - 13:48 #5
har en masse shit der kommer frem ved at trykke på ALT + CTRL + DEL
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
02. november 2001 - 14:40 #6
Luk alt hvad der ikke har direkte relation til windows - hvis du er i tvivl, så prøv dig frem, men som regel er de øverste 2 styresystem.
Eller gå ind ind i Kør, skriv Sfc (win98) og der kan du regulere på din opsætning og hvad der skal med i opstarten.
Avatar billede well_r Nybegynder
25. november 2001 - 19:56 #7
lukket