Avatar billede eskilh Nybegynder
27. oktober 2001 - 23:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

iPod - hvordan er det nu?

hej jeg har lige et par praktiske spørgsmål vedr. iPod:

1.: Er iPod kompatipel med min gamle ibook (300 mhz, 6 gb, et år gammel, etc)

2.: kan man overhovedet købe den endnu?

3.: Hvad koster den?
Avatar billede prodic Mester
27. oktober 2001 - 23:34 #1
http://www.apple.com/ipod/

Lækker lille sag :-)
Avatar billede maxmull Nybegynder
27. oktober 2001 - 23:46 #2
Avatar billede mryom Nybegynder
28. oktober 2001 - 15:41 #3
1. Det eneste iPod kræver er at du har en FireWire port, Mac OS 9.2.1 eller Mac OS X v10.1 eller ny´er.

2. JA den kan købes i danmark.

3. Prisen er 3.429 kr. og den kan købes her: http://www.computerstore.dk/shop/VareKort.asp?vn=LYDAP0002  hos computerstore.dk
Avatar billede knaack Nybegynder
28. oktober 2001 - 22:03 #4
3.429 kr. er uden moms. Så prisen er omkring de 4.290 kr.
Avatar billede mryom Nybegynder
28. oktober 2001 - 23:27 #5
nej prisen er med moms. Men til prisen skal dog læges ca 75 kr for porto, det er vel også okay...
Jeg ville ønske jeg havde en Mac så jeg kunne købe mig en iPod :-(
Avatar billede knaack Nybegynder
29. oktober 2001 - 12:53 #6
Nederst på computerstores hjemmeside staå følgende:

\"Copyright Computerstore A/S 2001. Alle priser er eksklusiv moms.\"

Jeg kan ikke se hvordan du kan få modsatte opfattelse. Iøvrigt ville det være en meget stor prisforskel i forhold til Apple\'s egen shop.
Avatar billede eskilh Nybegynder
04. november 2001 - 12:29 #7
tak for kommentarene!

iPod\'s priser er iøvrigt noget højere end dem man ser i Tyskland - se www.gravis.de -

Desværre har jeg ikke en firewire-port; tror I man så kan bruge en USB-port, hvilket godt nok ikke er helt så optimalt, men...