Avatar billede faarvang Nybegynder
27. oktober 2001 - 21:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Se skjulte filer ??

Hvis jeg under mappeindstillinger ønsker at ændre så
jeg eksempelvis kan se skjulte filer får jeg at vide at der ikke er access til denne handling. Ej heller kan jeg ændre mine internet indstillinger under funktioner i browseren. Begge gange får jeg at vide at der ikke gives lov til denne handling og at jeg skal kontakte systemadministratoren..men det er mig selv..!!  Jeg er ikke koblet på noget netværk, men \"fejlen\" opstod efetr noget vildt surferi i flere timer. Internet indstillingerne kan jeg dog omgås ved at gå i kontrolpanelet og vælge iconet herfra..
Hvor og hvordan får jeg det slåe \"låsen\" fra, hvilket værktøj skal jeg bruge...
Det var en af de svære...meget har jeg set men ikke lige denne.. ?!
Avatar billede thememan Nybegynder
27. oktober 2001 - 21:48 #1
jeg har selv haft dette problem og kunne heller ikk finde en løsning så jeg installerede en ny browser og så forsvant fejlen håber du kan bruge det
Avatar billede faarvang Nybegynder
27. oktober 2001 - 21:58 #2
Hej thememan.
Det hjælper måske på browseren. Men hvad med mappeindstillingerne. De er også låst. Jeg får en pæn besked der siger \"Denne handling er blevet anulleret på grund af begrænsninger på computeren. Kontakt system administratoren\"
Jeg kunne selvfølge geninstallere hele styresystemet, men der må være en nemmere måde.
Måske et prg. ala MSCONFIG. Men det ser ikke ud til at den hjælper på denne \"skavank\"
Avatar billede double-g Juniormester
27. oktober 2001 - 22:36 #3

nej du skal ind i regedit.

Startmenu - kør - regedit
Gå ind under :
HKEY_CURRENT_USER\\Software\\Policies\\Microsoft\\Internet Explorer\\Restrictions
Der markerer du den linie som hedder NoBrowserOptions og trykker delete.
Så går du ind i menulinien og vælger - rediger - ny - DWORD-værdi, som du kalder NoBrowserOptions
Så højreklikker du på den og vælger - rediger - og sikre dig at værdidata er sat til 0
Avatar billede faarvang Nybegynder
27. oktober 2001 - 23:22 #4
Tak til dig Double-g. Du må være en haj i regedit,
jeg har kikket lidt i den men altid skyndt mig ud igen. Som at lede efter en nål i en høstak.
Problemet er afhjulpet. Endnu engang tak for hjælpen.
Avatar billede double-g Juniormester
28. oktober 2001 - 10:41 #5

Nåe haj vil jeg nu ikke kalde mig, men jeg var ude for det samme, og det er sgu til at blive gråhåret af, så jeg måtte prøve mig lidt frem.