Avatar billede _galaxy_ Nybegynder
27. oktober 2001 - 17:53 Der er 31 kommentarer og
1 løsning

mangler logo

hej

jeg står og er igang med at lave en hjemmeside for en fritidsklub. jeg mangler et logo hvor der står \"hjelmrode fritids- og ungdomsklub\".
lidt alla deres gamle her: http://hjelmrode.mine.nu/images/hjelmlogo.gif

/galaxy
Avatar billede dumdum Nybegynder
27. oktober 2001 - 17:56 #1
60 point = svært spørgsmål/opgave

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede _galaxy_ Nybegynder
27. oktober 2001 - 18:02 #2
i know, men regnede med at da det var freelance at du/i ville have flere point :)
Avatar billede slinky Nybegynder
27. oktober 2001 - 18:05 #3
der regnede du rigtigt!!! dumdum ken bare ikke li, at folk ikke gider lave et logo for 60 points... Jeg prøver
Avatar billede slinky Nybegynder
27. oktober 2001 - 18:06 #4
øhh.. logo eller banner?? størrelse?? farver??
Avatar billede _galaxy_ Nybegynder
27. oktober 2001 - 18:08 #5
lige som et banner
for farver kig her hjelmrode.mine.nu, er ikke helt sikker endnu men skal genre passe dertil.
helst lyse farver
Avatar billede myplacedk Nybegynder
27. oktober 2001 - 18:21 #6
dumdum > Nu er der jo forskel på at besvare et spørgsmål, og at udføre en konkret opgave. :)
Avatar billede myplacedk Nybegynder
27. oktober 2001 - 18:22 #7
Altså, jeg synes det er helt fint at give 10.000 point for at løse en opgave, hvis løsningen kræver en masse arbejde (og selvfølgelig bliver postet på Eksperten)
Avatar billede slinky Nybegynder
27. oktober 2001 - 18:30 #8
Avatar billede _galaxy_ Nybegynder
27. oktober 2001 - 18:40 #9
kan du ikke skrive slinky i den anden side af billedet det ser lidt dumt ud lige oven på billedet?
Avatar billede slinky Nybegynder
27. oktober 2001 - 18:42 #10
jeg sletter jo det, hvis du kan bruge logoet!!!!
Avatar billede k.r Nybegynder
27. oktober 2001 - 19:08 #11
http://www.killlerkr.subnet.dk/hjelmrodelogo.gif

det er nemmere hvis du siger lige præcis hvad der skal være på logoet men se her er mit bud :-)
Avatar billede _galaxy_ Nybegynder
27. oktober 2001 - 19:21 #12
>>k.r det skal være ligesom et banner og kombination med hjelmlogo.gif
Avatar billede k.r Nybegynder
27. oktober 2001 - 20:25 #13
er ide\'en ellers noget af det du leder efter?
det kan sagtens laves i bannerformat
Avatar billede _galaxy_ Nybegynder
27. oktober 2001 - 20:26 #14
ja ide\'en er fin nok det skal bare være i banner format
Avatar billede k.r Nybegynder
27. oktober 2001 - 20:34 #15
Avatar billede dumdum Nybegynder
27. oktober 2001 - 20:42 #16
Jeg er ikke så vild med en pointinflation der medfølger en nedskrivning af pointsenes værdi som en faktor der udtrykker brugerens reelle kvaliteter. Derfor finder jeg, at man ikke bør overskride de anbefalede pointantal.

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede k.r Nybegynder
27. oktober 2001 - 20:49 #17
fra fri-hash:
jeg har også nedtur over at jeg ikke er haj til logoer/bannere, der blir delt rigtig mange points ud her i freelance - MEN mange af de løsninger der præsenteres herinde repræsenterer også langt større arbejdsindsats end at copy-paste en kode du har liggende i forvejen, og hvem ville gide sidde og rode rundt i photoshop i 1 time eller mere for at tjene 60 points????
Avatar billede _galaxy_ Nybegynder
27. oktober 2001 - 20:50 #18
right about that
Avatar billede dumdum Nybegynder
27. oktober 2001 - 20:58 #19
k.r.>> Det er jo klart. Det kommer som følge af en stadig stigning i uddelingen af points. Ligesåsnart man begynder at give 70 point for copy+paste vælter jo det hele. Der går inflation i pointene. Og pointene mister deres værdi. Derfor gider folk ikke hjælpe for mindre end 100 point ligepludselig. Man skal bare være opmærksom på at så kan man lige pludselig ikke bruge sine points som argument for, at man kan noget med computere.

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede myplacedk Nybegynder
27. oktober 2001 - 21:08 #20
Kan man da det ellers?
Jeg synes nu de viser lige så meget om hvorvidt man jagter point, hvorvidt man selv stiller spørgsmål på Eksperten, om man snyder osv.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
27. oktober 2001 - 21:13 #21
den evindelige diskussion om point, mig bekendt kan man ikke købe noget for dem, så værdi ?????
Avatar billede k.r Nybegynder
27. oktober 2001 - 21:16 #22
galaxy>> hvad så med det banner? var det ok, eller hvad?
Avatar billede dumdum Nybegynder
27. oktober 2001 - 21:17 #23
Værdien består af at der faktisk er nogen der benytter sig at eksperten til at suplere et CV med. Man kan altså bevise over for en virksomhed at man kan noget med computere jf. de point man har optjent.

Hvis det er en funktion man ønsker at beholde, er det synd og skam at man mange er ligeglade med pointenes værdi og derfor bare skalter og valter med dem.

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede k.r Nybegynder
27. oktober 2001 - 21:26 #24
tror du ikke en virksomhed er ligeglad med hvor mange points du har når de ved selvsyn kan gå ind og se de spørgsmål du har svaret på og udfra kvaliteten af de svar du giver bedømme hvad de synes???? skulle man være bedre stillet i en ansættelsessituation hvis man har svaret som den første på mange nemme spørgsmål, end hvis man har svaret på få svære spørgsmål???
Avatar billede myplacedk Nybegynder
27. oktober 2001 - 22:26 #25
Hmm... Jeg tror ikke jeg har lyst til at arbejde i en virksomhed, som tager Eksperten-point seriøst... ;-)
Jeg har faktisk endnu ikke arbejdet i en virksomhed, som tager karakterer på fx. eksamensbeviser seriøst. Det er blot tal, som viser, hvor højt tallet er. Meget andet viser det altså ikke.

Der er mange andre langt bedre måder, at vurdere personer på.
Avatar billede dumdum Nybegynder
27. oktober 2001 - 23:35 #26
Jeg er enig. Men eftersom det er en feature på eksperten.dk at man kan lægge sit cv op, kan jeg umiddelbart ikke se fordelen ved at hjælpe til med at lave pointinflation. Jeg er endnu ikke stødt på nogle holdbare argumenter - tror heller ikke jeg kommer til det.

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede _galaxy_ Nybegynder
28. oktober 2001 - 01:03 #27
>>slinky jeg vil gerne bruge dit logo hvis du sidder dit navn i den anden side
Avatar billede slinky Nybegynder
28. oktober 2001 - 01:10 #28
hvis jag får points, sletter jeg mir navn - det er bare så det ikke bliver misbrugt!!
Avatar billede slinky Nybegynder
28. oktober 2001 - 01:17 #29
Avatar billede _galaxy_ Nybegynder
28. oktober 2001 - 01:18 #30
ja ok du får pointsne bare rolig det bliver ikke misbrugt
Avatar billede slinky Nybegynder
28. oktober 2001 - 01:23 #31
det er heller ikke dig, jeg tænker på: Det er hvis du lukkede spm og sagde, at der ikke var nogen af logoerne du kunne bruge. selv 200 points og brugte et af logoerne..... det er ikke rart!!
Avatar billede myplacedk Nybegynder
28. oktober 2001 - 08:52 #32
dumdum >> Tjah, jeg synes bare det er noget andet, når det er deciderede opgaver. Hvad spørgsmål angår synes jeg da heller ikke der nogen sinde skal gives over 60 point.