Avatar billede eagle-online Nybegynder
27. oktober 2001 - 17:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Win2000 Terminal Server dial in

Er det ikke muligt at lave en modemconnection med Terminal Server ?
Jeg har installeret Remote Acces og lavet dial in\'en på win2k serveren, men hvordan får jeg TS-clienten til at logge på over et modem, og med en diretkte forbindelse til serveren ?
Avatar billede eagle-online Nybegynder
27. oktober 2001 - 18:10 #1
Jeg glemte at sige at clienterne køre win98
Avatar billede goulduck Nybegynder
27. oktober 2001 - 19:27 #2
Med RAS kommer dine klienter jo til at sidde på netværket, som om de sad direkte på netværket. Så du forbinder dig bare som \'normalt\'.
Avatar billede eagle-online Nybegynder
28. oktober 2001 - 01:58 #3
Hvordan får man så TS til at connecte via modem direkte på servern ?
Avatar billede osj Nybegynder
28. oktober 2001 - 03:37 #4
Du ringer op til din ´RAS og så connecter du til din Terminal server, hvis du ikke har sat DNS eler wins op på din ras skal du connecte med en IP adresse.
Avatar billede goulduck Nybegynder
28. oktober 2001 - 09:30 #5
Du kan IKKE få TS klienten til at forbinde sig - det skal ske med DUN.
Avatar billede eagle-online Nybegynder
28. oktober 2001 - 09:54 #6
ha haaa, nu virker det sørme....