Avatar billede niels_poulse Nybegynder
01. marts 2000 - 17:18 Der er 4 kommentarer

Outlook deling af pst fil.

Sorry hvis dette er det forkerte sted at poste, men kan ikke finde andre gode steder.

Jeg har et mindre netværk på 8 maskiner som er tilsluttet inet via Sygate. Alle maskiner er tilsluttet mail, men forskellige postkasser..Træls. alle maskiner skal være tilslutte den samme konto (server) så jeg kan uanset hvor jeg er i huset læse de samme mails. Nogen der har et bud på hvordan dette klares.

Jeg har hørt noget om en Exchange server..hjææælp søge

Takker forhjælpen
Avatar billede jackpower Nybegynder
02. marts 2000 - 02:07 #1
Du kan da bare lave samme konto på alle maskiner men så kun sætte een af dem til at slette posten fra serveren.
Det gør du under funktioner - konti, ved ikke helt om det er dette du søger, ellers må du lige skrive lidt mere præsist hvad det er, så skal jeg prøve om jeg kan hjælpe dig.....

Mvh
Jack!!
Avatar billede nielsen_k Nybegynder
05. marts 2000 - 21:26 #2
Har jeg forstået dette korrekt:
Du har 8 maskiner som har hver deres POP3 mail konto ?
DU ønsker at hvis du logger ind på en hvilken som helst maskine, så skal dine mail komme frem ?

Mvh

Karsten
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2000 - 15:40 #3
Jeg kan varmt anbefale et program der hedder mailtraq, du kan sætte det program til at hente mail og så derefter sætte dine 8 maskiner til at hente fra enten hver deres konti eller den sammen hos mailtraq. Skidenemt, bruger det på vores netværk, og det virker upåklageligt.
Avatar billede langben Nybegynder
09. november 2000 - 22:59 #4
Hvis den ene af maskinerne kører som server kan du på hver af klienterne i Outlook (men ikke Outlokk Express) vælge af gemme dine beskeder i et af dig defineret bibliotek på serveren - på den måde er alle klienter (og server selvfølgelig) identiske i mailbeholdning.