Avatar billede dream4 Nybegynder
25. oktober 2001 - 20:11 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

SMS-sender der virker!!!

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde en sms-sender der virker, og som understøtter alle telefonnumre. Skal muligvis sende via en gateway, gerne Teledanmarks.
Jeg har prøvet på asp.dk og activeserverpages.dk, der er ingen der virker.
Det skal nemlig understøttes af JMail.
Avatar billede whistmaster Nybegynder
25. oktober 2001 - 20:13 #1
Noget i stil med den jeg bruger her ? :
www.peter-plys.dk/sms
Den er rimelig kanon
Avatar billede keysersoze Guru
25. oktober 2001 - 20:14 #2
du kan ikke gratis få en der sendes via gateway - det koster penge! ikke kun scriptet der ligger bag men også servicen og selve afsendelsen!

det eneste du kan gøre er det almindelige hvor det bruges enten jmail, aspmail, cdonts eller Webhostme mail...
Avatar billede dream4 Nybegynder
25. oktober 2001 - 20:16 #3
ja, lige præcis... understøtter den jmail?
Avatar billede dream4 Nybegynder
25. oktober 2001 - 20:19 #4
Hvor meget betaler du for den?
Avatar billede dream4 Nybegynder
25. oktober 2001 - 20:23 #5
Er der ikke nogen der kender en uden man skal betale for den???
Avatar billede keysersoze Guru
25. oktober 2001 - 20:24 #6
man betaler da ikke for det...

denne understøtter stort set alt http://www.asp.dk/sources.asp?mode=view_source&cat_id=0&id=134&tech_id=1 har desuden selv brugt den i tidernes morgen...
Avatar billede dream4 Nybegynder
25. oktober 2001 - 20:27 #7
Jamen, den virker da ikke til alle mobil-selskaber, gør den...???
Avatar billede keysersoze Guru
25. oktober 2001 - 20:30 #8
så vidt jeg ved kan du nu sende dem alle gennem teledanmarks mail og de skulle nå frem...
Avatar billede dream4 Nybegynder
25. oktober 2001 - 20:50 #9
keysersoze, takker af hele mit hjerte. Måtte dog lige lave lidt ændringer, men den virker helt perfekt.