Avatar billede mareman Nybegynder
01. marts 2000 - 11:24 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

AGP

Goddag.
Jeg har fået et såkaldt agp-grafikkort for rimelige penge.
Jeg har i forvejen en Intel 200 MMX, men ønsker ikke at opgradere til større.
Vil jeg kunne få noget hastighedsforøgelse ud af, at skifte bundkort, til et med AGP?

Hans Hansen
Avatar billede kobojt Nybegynder
01. marts 2000 - 11:26 #1
Ja, temmelig meget endda.

Kobojt
Avatar billede kobojt Nybegynder
01. marts 2000 - 11:28 #2
I tilfælde af at du syntes jeg fortjener pointsne må jeg hellere svare :-)

Kobojt
Avatar billede midgaardsorm Nybegynder
01. marts 2000 - 11:29 #3
Den eneste forbedring du vil opleve er til grafikkortet, og måske en lille forbedring generelt.
Avatar billede mareman Nybegynder
01. marts 2000 - 11:29 #4
Jamen det synes jeg da, skulle egentligt bare lige bekræftes!
Tak for det hurtige svar, må jeg ikke få din email og evt. ICQ-nr.?

Med venlig hilsen:
Hans Hansen
Avatar billede midgaardsorm Nybegynder
01. marts 2000 - 11:37 #5
???????
Avatar billede gnarf Nybegynder
01. marts 2000 - 11:40 #6
øh bøh...er det nu også så simpelt det hele. Det kommer vel meget an på hvad grafikkort du havde i forvejen, og hvad for et agp kort du har fået....

Havde du f.eks. et voodoo3 2000 PCI i forvejen, og fik et S3 Virge agp tilbudt billigt skulle du jo absolut ikke bytte!!
Avatar billede johnnyboy Nybegynder
01. marts 2000 - 11:51 #7
Her lugter af fusk, men måske er det bare mig.....?!
Avatar billede mareman Nybegynder
01. marts 2000 - 11:58 #8
Hej Gnarf,
Jeg havde et Matrox Mystique m. 4 mb (PCI) og fik et MG 200 m. 8 mb (AGP) tilbudt, for en billig penge. Spørgsmålet var bare om jeg skulle investere i nyt bundkort eller beholde mit gamle PCI...Skulle bare lige bekræftes, såmænd!

Med venlig hilsen:
Hans Hansen
Avatar billede mareman Nybegynder
01. marts 2000 - 12:48 #9
Hej JohnnyBoy,
Vil du ikke være så venlig, at fortælle, hvad du helt specifikt mener med 'fusk'?
Jeg havde et spørgsmål som jeg gerne vil have bekræftet og det fik jeg.
Du ville måske gerne have haft pointsene?

Med venlig hilsen:
Hans Hansen
Avatar billede johnnyboy Nybegynder
01. marts 2000 - 12:57 #10
mareman>>>

Du sviner lidt med pointene gør du ikke???
Avatar billede mareman Nybegynder
01. marts 2000 - 13:13 #11
Hej JohnnyBoy,
Jo, min debut var lidt overdreven.
Dette spørgsmål ville jeg gerne have en hurtig bekræfning på, da jeg kan tage et bundkort med hjem fra arbejde idag!
Nu har jeg så naturligvis købt det (med AGP!) og skal have det installeret, lige så snart jeg kommer hjem!

Med venlig hilsen:
Hans Hansen