Avatar billede ~kee~ Nybegynder
25. oktober 2001 - 10:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Overvågning

Jeg sidder og leger med IIS og der er fri adgang på en disk for alle og enhver...

men jeg kan ikke finde ud af hvor jeg kan se hvilke ip numre der har været inde... jeg skal bruge et program eller vide hvor man kan se det henne hvis man kan i IIS.. en form for log fil der registrerer hvad der bliver hentet...

Eller måske jeg skal lave det selv? Ville jo gerne der bare fantes noget så jeg slipper for det :o)

~kee~
Avatar billede disky Nybegynder
25. oktober 2001 - 10:55 #1
laver den ikke en log fil du kan se det i ?
Avatar billede ~kee~ Nybegynder
25. oktober 2001 - 11:00 #2
Nej jeg kan ikke finde den... der er godt nok en log fil... men det ser ud til den kun registrerer hvad jeg selv laver...
Avatar billede disky Nybegynder
25. oktober 2001 - 11:02 #3
så er IIS sat forkert op
Avatar billede pizzaking Nybegynder
25. oktober 2001 - 11:06 #4
kig i winnt\\inetsrv eller noget lign - den logger på min iis, også andre brugere end min egen IP...(jeg har IKKE fikset i indstillingerne, så vidt jeg husker)
Avatar billede ~kee~ Nybegynder
25. oktober 2001 - 11:09 #5
pizzaking

hvad er det præcist jeg skal se efter? Jeg har fundet mappen... men...??
Avatar billede pizzaking Nybegynder
25. oktober 2001 - 12:00 #6
øhhh...jeg tror jeg fuckede mine tanker lidt op....
i WINNT\\system32\\LogFiles\\W3SVC1
ligger der nogle .log filer efter forskriften
ex<ÅR><MÅNED><DATO>.log

kig dem i notepad
Avatar billede lazy Nybegynder
25. oktober 2001 - 13:05 #7
pizzaking har ret, jeg bruger selv den form, men har givet den et abdet navn og lagt den så den kommer på skrivebordet, her kan jeg så se i notepad hvem, hvad og hvornår der har været aktivitet på min server.
Avatar billede ~kee~ Nybegynder
25. oktober 2001 - 15:25 #8
Tak for det :o)