Avatar billede dvl Nybegynder
25. oktober 2001 - 10:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PDF i en browser!

Hvordan får man vist en pdf i en browser uden at man kan se diverse tools, som Acrobat insisterer at man skal se i en pdf?
Avatar billede larsk Nybegynder
25. oktober 2001 - 20:17 #1
Kunne jeg også godt tænke mig at vide. Jeg lytter med ..........
Avatar billede bamzen Nybegynder
26. oktober 2001 - 11:12 #2
Umiddelbart mener jeg kun der en løsning, og der er at søge efter en pdf kompatibel viewer-plugin.....

dog vil jeg ikke tro at du kan finde et sådan, da meget af de smarte funktioner så ikke længere skal bruges... Dog ved jeg det ikke præcist, har dog ikke stødt på et i de 8 år jeg har levet af nettet.....

Jeg er bange for at du må skrive et selv, eller måske finde en java-applet der kan gøre det....

Avatar billede dvl Nybegynder
26. december 2001 - 17:58 #3
Tak for svaret - bamzen!

Jeg må igang med programmeringen.
Jeg havde blot håbet på en lettere løsning. =)
Avatar billede killer_r Nybegynder
03. september 2005 - 12:43 #4
Fandt du ud af noget...? Sidder nemlig med samme problem nu...