Avatar billede kbj25 Nybegynder
24. oktober 2001 - 22:29 Der er 7 kommentarer

Spil i Xp køre meget mærkligt!!

Hej Jeg beslutede for en månede siden at installere windows xp. Det køre også fint men når jeg går ind et spil foreksempel midttown madnes 2 så ser det meget mærkligt ud,jeg kan høre at det køre og jeg er i stand til at lukke det ned igen. Jeg har et Pailit geforce 2gts pro 64mb drr ram og jeg køre med driverne fra palit. Det mærklige er at alle spil køre fint i windows 98. Jeg håber i kan hjælpe mig fordi jeg er total forviret. Windows Xp skulle køre bedre end gode gamle windows 98.
Avatar billede -gízmo- Nybegynder
24. oktober 2001 - 22:38 #1
Du kunne evt. prøve at hente de nye nvidia drivers til XP www.nvidia.com
Avatar billede retaxes Nybegynder
25. oktober 2001 - 01:12 #2
Eller her fra, de har mange andre gode ting!

http://www.guru3d.com/files/
Avatar billede kbj25 Nybegynder
25. oktober 2001 - 09:34 #3
Jeg ved godt at jeg kan hente nogle driver inde på nvidias hjemmeside, men jeg ved hvilken detonater jeg bruge. Håber i kan hjælpe mig for det er lidt træls jeg ikke kan bruge xp til spil.
Avatar billede retaxes Nybegynder
25. oktober 2001 - 09:45 #4
Brug 12.41 eller 12.90, sørg for at den er WQL godkendt, det kunne jo være at din er en betaudgave!
Avatar billede nwo Nybegynder
25. oktober 2001 - 13:50 #5
I XP kan du vælge om du vil køre i 98 eller XP mode.
Tag simpelthen bare de ting der ikke kører i XP mode og kør dem i 98 mode.
Avatar billede kbj25 Nybegynder
25. oktober 2001 - 21:23 #6
Hej Nwo
Avatar billede kbj25 Nybegynder
25. oktober 2001 - 21:26 #7
Hej Nwo det du siger lyder spændende jeg vil gerne prøve din metode jeg har nemlig prøvet skifte til de nyeste drivere i xp og spillene ser stadigvæk underlige ud. Kan du forklare mig lidt nærmer hvordan man sætter spillene til 98 mode?