Avatar billede bin_laden_stinker Nybegynder
24. oktober 2001 - 19:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Brænder?

Hej med jer.

De der USB brændere er de gode? Og er det rigtigt at man bare skal sætte USB et stik ind i en USB port, og så kan man brænde CD\'er?
Avatar billede brosnjikov Nybegynder
24. oktober 2001 - 19:58 #1
Der skal selvfølgelig installeres software til brænderen.
Ellers skulle det være rigtigt, men hastigheden er dog også lav (hvad jeg har hørt, 2x2x6). Problemet med USB er den begrænsede båndbredde, og hvis man har flere enheder på samme USB bus, kan det give problemer.
Avatar billede brosnjikov Nybegynder
24. oktober 2001 - 20:00 #2
USB er designet til at være Hot-Plug´, hvilket betyder, at hvis driverne er installeret (eller findes med Windows), kan man bare sætte enheden til og bruge den.
Avatar billede jgk Nybegynder
24. oktober 2001 - 20:00 #3
Vil IKKE anbefale denne løsning.
Avatar billede bin_laden_stinker Nybegynder
24. oktober 2001 - 20:01 #4
brosnjikov->Man får vel softwaret med når man køber brænderen, ik?!
Avatar billede djm33 Nybegynder
24. oktober 2001 - 20:05 #5
Man kan godt få USB brændere der kører 4x4x6. Men hvis det er til din bægerbar så køb en PCMCIA brænder. PCMCIA brændere fås op til 10x10x32 men de koster også lidt mere, men så kører de også kanon stabilt.
Problemet med at bruge en USB brænder er også, at hvis du fx. kører et program mens den brænder så kan der NEMT ske en fejl brænding, da USB kun overfører med max 11 MBit, du kan dog slå Cache til så det kører lidt bedre, mæææænnn det er ikke værd at bruge penge på... :-)
Avatar billede brosnjikov Nybegynder
24. oktober 2001 - 20:15 #6
Jo... Det plejer det i hvertfald.
Avatar billede bin_laden_stinker Nybegynder
24. oktober 2001 - 20:21 #7
Tak...:)
Avatar billede brosnjikov Nybegynder
24. oktober 2001 - 20:23 #8
Selv tak...
Tak for points :-)