Avatar billede -sofus- Nybegynder
24. oktober 2001 - 19:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke få det rette opløsning i XP

Jeg har sat en anden monitor AOC 9 Glrs til min windows XP maskine,, problemmet er bare at jeg kan ikke sætte opløsningen lavere end 1280 og jeg vil ha den ned på 1024.

Skærmen står som en standart monitor i windows, og de driver som jeg har downloadet fra AOC homepage kan XP ikke finde

Why not ??
Avatar billede djm33 Nybegynder
24. oktober 2001 - 19:57 #1
Grunden til dine drivere ikke virker, kan være at du har fat i noget der ikke er lavet specielt til XP. Selvom der står de er til XP er det ikke sikkert det virker.

Hvilket grafikort har du / chipset???

Jeg vil også anbefale dig at vælge en skærm i Windows XP i stedet  for en standard. Prøv at vælge en Sampo 712DT eller noget lign. Det lydder måske mærkeligt, men øhhh... chancen for at det virker derefter er rimelig...

Held & Lykke
Avatar billede jakr Nybegynder
24. oktober 2001 - 23:46 #2
I de fleste tilfælde kan drivere skrevet til Windows 2000 også bruges til Windows XP.

Så prøv eventuelt at kigge efter opdaterede driver til Windows 2000
Avatar billede retaxes Nybegynder
25. oktober 2001 - 01:14 #3
Prøv at se på denne liste om den skulle være imellem!
http://www.activewin.com/winxp/winxphclx86.txt
Avatar billede bone Nybegynder
25. oktober 2001 - 10:54 #4
Kan du ikke få den ned under 1280?!?! Damn! Så er det med at få fat i en 21\'\' skærm:-)
Avatar billede -sofus- Nybegynder
28. oktober 2001 - 18:36 #5
smed skærmen af helvede til og fandt en anden som spiller maximalt