Avatar billede warni Nybegynder
24. oktober 2001 - 15:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan man det??

Hejsa.

Jeg har før søgt råd om køb af grafikkort, og fik nogle udmærket svar her.

Så nu prøver jeg igen. Nu da jeg har købt grafikkortet, skal jeg gerne have brugt mit TV-Out. Men, min Pc står ikke på mit værelse, og alm. kabler kan ikke række det stykke som jeg skal bruge.

Så er det jeg spørger om I kan hjælpe mig... Jeg skal bruge to slags kabler, nemlig et composite kabel og et lyd kabel ( fra lydkortet til anlægget). Desuden skal jeg bruge en forlænger til min mus.

Alle tingene skal være 10 - 15 meter. Er det noget man kan lave selv, eller skal jeg ud og købe det færdigt???

Håber I kan hjælpe..

Mvh

Bo
Avatar billede koxzi Nybegynder
24. oktober 2001 - 15:32 #1
Hvis din far er Elektiker kan man sikkert godt lave det selv :D, men chancen er nok for lille, så ja du skal nok ud og købe det færdigt!!
men det koster ik alverden at købe en forlænger !.... ved ik mhs til musen, tror ik man kan få så lang en forlenget til en muS>???
Avatar billede bamzen Nybegynder
24. oktober 2001 - 15:33 #2
Du kan gå til Brink Elektronik Frederiksborggade i kbh (lige ved nørreport st)... De kan hjælpe både med færdige kabler, løsdele og eventuelt diagrammer

/Martin
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
24. oktober 2001 - 15:33 #3
du kan godt få composite kavel og et lyd kabel på op til 30 meter...
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
24. oktober 2001 - 15:34 #4
det mener jeg du kan ;)
Avatar billede jgk Nybegynder
24. oktober 2001 - 16:11 #5
Avatar billede warloz Nybegynder
24. oktober 2001 - 19:14 #6
Køb en trådløs mus. evt. tastetur
Avatar billede Peter Praktikant
24. oktober 2001 - 20:30 #7
warloz > hvad skulle det hjælpe at købe en trådløs mus, tror du den kan række 15 meter?
Avatar billede Beach Mester
24. oktober 2001 - 23:06 #8
Forlængerkabel til mus > 10 meter:
http://www.sandberg.net/sandberg/kabler/50203.HTM

Forlængersæt med stik til både billede og lyd > 15 meter:
http://www.sandberg.net/sandberg/kabler/50194.HTM

Du kan self. også selv bikse det hele sammen med løse stik og kabler, men er du ikke god med en lådekolbe og lidt fiks på fingerne så ville jeg klart anbefale dig en gang for alle at købe det færdigsamlet og klart til brug. Så slipper du for forkerte samlinger, dårlige lådninger, ringe holdbarhed mm.

//Beach