Avatar billede acrobal Nybegynder
24. oktober 2001 - 11:40 Der er 35 kommentarer og
1 løsning

Nøgne damer

Hvor finder jeg de bedste nøgne tøser på nettet?
Avatar billede nil.dk Nybegynder
24. oktober 2001 - 11:42 #1
Jeg sidder sammen med 3 stykker her *GG*
Avatar billede sure Nybegynder
24. oktober 2001 - 11:42 #2
www.al4a.com/links.htm

bare tag det øverst link ! der er massere af damer og der er mange film !!!!!!!!!!!!!
Avatar billede billeschou Nybegynder
24. oktober 2001 - 11:46 #3
har altid spekuleret på hvad I egentlig laver på i-lab... nu ved jeg det ;)
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. oktober 2001 - 11:46 #4
nil >> mangler i nogle medarbejdere der hvor du er ? løn er underordnet *g* bare i sørger for at placere mig nær de tre
Avatar billede nil.dk Nybegynder
24. oktober 2001 - 11:47 #5
billeschou >> Vi lever livet her gør vi *SSS*
Avatar billede nil.dk Nybegynder
24. oktober 2001 - 11:47 #6
ljweb >> hvis du tager nogle af de der japanske motorcykelbande-piger med.. så er du ansat på stedet
Avatar billede sukos Juniormester
24. oktober 2001 - 11:47 #7
Avatar billede mansword Nybegynder
24. oktober 2001 - 11:47 #8
Avatar billede simob Nybegynder
24. oktober 2001 - 11:48 #9
http://www.dimensionsmagazine.com/images/ads/russo/models.html

*LOL* Jeg tror lige dette er din smag!!

//simob
Avatar billede osaka_san Nybegynder
24. oktober 2001 - 11:50 #10
Well nu nævnte nil.dk jo ikke noget om alderen på de 3 ;-)

acrobal>

Må indrømme at jeg ikke ser relevansen i at placere sådan et spørgsmål i en kategori der handler om browserprogrammer ? ;o)

Derudover er det lidt svært at svare på dit spøgsmål da \"de bedste\" er en subjektivt vurdering, hvilket betyder at folk kan sparke svar afsted herfra og til dommedag uden at ramme rigtig.

Prøv eventuelt at søge lidt på Google eller lign.

Med Venlig Hilsen
Oscar Eg Gensmann
Avatar billede nwo Nybegynder
24. oktober 2001 - 11:52 #11
LMAO

Muhahaha Get a life :D :D
De bedste ho\'s rider på NWO !!
Check da dagens side 9 på www.ekstrabladet.dk i stedet :=))
Avatar billede nil.dk Nybegynder
24. oktober 2001 - 11:54 #12
Vi har en politik her i firmaet at vi alle arbejder nøgne.. det gør ligesom at vi bliver bedre til at kommunikere.. eneste problem er vores høje varmeregning.

nil.dk
Avatar billede osaka_san Nybegynder
24. oktober 2001 - 12:08 #13
nil.dk>

Dvs I har fået løst problemet med at folk skubber til hinanden når I står i kø i Kantinen ? ;-D

/Oscar
Avatar billede nil.dk Nybegynder
24. oktober 2001 - 12:42 #14
osaka >> nogle skubber til nogle, men ikke til andre *GGG*
Avatar billede billeschou Nybegynder
24. oktober 2001 - 12:43 #15
Hvad så når man skal til jobsamtale... kommer ansøgerne nøgne?
Avatar billede billeschou Nybegynder
24. oktober 2001 - 12:45 #16
Det der nil-stads refererer altså i virkeligheden til hvor meget kluns I har på?
Avatar billede nil.dk Nybegynder
24. oktober 2001 - 12:50 #17
nil-stads ??? hvad mener du?
Avatar billede billeschou Nybegynder
24. oktober 2001 - 12:54 #18
nil som i nil.dk ... ved godt det står for Nordskov I-lab ;o)
Avatar billede nil.dk Nybegynder
24. oktober 2001 - 12:58 #19
nil.. aaah get it..

De kedelige resultater er jo at jeg er eneste ansatte.. så det er knap så sjovt i kantinen *GG*
Avatar billede nil.dk Nybegynder
24. oktober 2001 - 12:58 #20
resultater = realiteter
Avatar billede osaka_san Nybegynder
24. oktober 2001 - 13:11 #21
og kantinen er i virkeligheden en pølsevogn, så der er ca :

så ->| |<- koldt :-D
Avatar billede nil.dk Nybegynder
24. oktober 2001 - 13:14 #22
kantinen er mit køkken
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. oktober 2001 - 13:20 #23
*g* nil lyder uimendskenneligt som min fedtbiks :)
Avatar billede nil.dk Nybegynder
24. oktober 2001 - 13:22 #24
ljweb >> arbejder i også nøgne i LJWeb GmbH?
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. oktober 2001 - 13:26 #25
nil >> det hænder *g* :) specielt når der er kvindlige kunder på virksomhedsbesøg... og specielt når sygeplejeske-skolen eller de frisørstuderende kigger forbi for at ... øhh, det er vi aldrig nået til - at finde ud af hvorfor de kommer .)))
Avatar billede nil.dk Nybegynder
24. oktober 2001 - 13:31 #26
det er fordelen ved at arbejde hjemme.. så kan man bruge soveværelset som mødelokale *GG*
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. oktober 2001 - 13:33 #27
nil >> så langt når vi slet ikke... :))) bare op og så dusker vi derudaf *gg*

hmm, det her spm tager vist en drejning af sporet eller ?
Avatar billede nil.dk Nybegynder
24. oktober 2001 - 13:34 #28
what? nej da *GG*

hvad er det egentlig for et skalkeskjul du driver?
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. oktober 2001 - 13:36 #29
nil >> you dont wish to know :)
Avatar billede billeschou Nybegynder
24. oktober 2001 - 13:39 #30
nil -> det positive ved kantinen er vel at du aldrig kan klage over maden *G*
Avatar billede osaka_san Nybegynder
24. oktober 2001 - 13:49 #31
Det eneste problem ved hjemmearbejdspladser er at det er så forbandet svært at bruge arbejdet som undskyldning for at slippe væk hjemmefra når den bedre halvdel pludselig har fået en ide om at man skal se opera på fjernsynet eller svigerfamilien kommer på besøg. :-)

Tilgengæld behøves man ikke at gå i bad om morgenen eller hoppe ud af nattøjet fordi man støder andre :-D.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
24. oktober 2001 - 13:51 #32
osaka >> Nu er jeg så heldig at have begge dele: et dagjob ude af huset og et hjemmefirma om aftenen/natten
Avatar billede osaka_san Nybegynder
24. oktober 2001 - 14:09 #33
nil.dk> ohh I see - Velkommen i klubben så :-)
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. oktober 2001 - 14:12 #34
osaka >> du finder mange herinde i den situation tror jeg :) måske skal vi lave en klub... (siger han og husker han ikke har et dagjob for tiden *g*)
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. oktober 2001 - 14:13 #35
ps. fedt navn du har, jeg bor i en forstad til dig *g*
Avatar billede osaka_san Nybegynder
24. oktober 2001 - 14:25 #36
ljweb> hehe tak tak. Sjovt nok er jeg så ikke-japansk så man skulle tro det var løgn. navnet er en oldtusse gammel eksperten konto jeg lavede engang hvor jeg havde noget at gøre med en dansk sang som var blevet oversat til Japansk (for sjov skyld) - så skulle alting jo lige pludselig hedde noget med med San :D

og da man får point på eksperten efter antal dage er det jo synd at smide sådan en konto væk :D

Med Hyggelig hilsen
Oscar Eg Gensmann