Avatar billede 99zmaq Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:04 Der er 11 kommentarer

for lidt hukommelse?

Jeg har et problem med Word, der brokker sig, hver gang jeg vil foretage mig noget som helst(fx at gemme, zoom, skrifttype osv.)!
Det drejer sig om en fejlmelding, der siger noget i stilen med: \"der er ikke nok hukommelse til at fuldføre/udføre handlingen\". Det mækelige er at jeg kun udnytter 78% af systemresurserne!

Er der noget at gøre?

ps. min pc er en:  Pentium 2  350 MHz
                  128 sd ram
                  win 98
                  office 2000 smal business
og ca. 3 Gb fri...

HJÆLP...det er skide irreterende!
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:06 #1
næe..det burde virke..Måske en format c: )
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. oktober 2001 - 21:07 #2
Geninstaller word.

Scan eventuelt for Virus.
Avatar billede htm Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:09 #3
Du lyder som en virus der er sneget sig ind, der er nemlig en virus der gør at man ikke kan udnytte hele hukomelsen. Prøv at installer en virusscanner.
Avatar billede htm Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:09 #4
du = det
Avatar billede 99zmaq Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:11 #5
har lige opdateret mcAfee!
Avatar billede djm33 Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:33 #6
Lav din virtuelle hukommelse størrere.
Vælg egenskaber for Denne Computer
Derefter Ydeevne
Tryk så på virtuel hukommelse
Vælg Jeg vil selv definere instillinger...bla bla
Sæt din minimum til 100Mb
og max til 300Mb

Kan vil måske løse dit problem

Held & Lykke
Avatar billede 99zmaq Nybegynder
23. oktober 2001 - 22:08 #7
det hjalp, lidt...
men efter 3. gang jeg prøvede at ændre i zomm\'en bad word mig om at lukke winduer ned og gemme mit arbejde, her efter prøvede jeg at gemme, men WORD HAVDE IKKE NOK HUKOMMELSE!
Avatar billede bosse88 Nybegynder
25. oktober 2001 - 21:20 #8
Det burde altså at virke, på min skole har vi 200 mhz maskiner med 32 mb ram og vi kan sagtens køre word 97, Diskfragmentering eller format c:
Avatar billede pc-fjolset Nybegynder
28. oktober 2001 - 18:31 #9
Hey dér !
Du har sandsynligvis besøg af Nimda.
Der har den sidste tid været mange problemer af den karat du oplever. Undertegnede formaterede sin harddisk, da jeg havde præcis det samme problem. Se evt. tidligere spm., ang. \"manglende hukommelse\".
Avatar billede htm Nybegynder
02. oktober 2002 - 12:52 #10
Lukketid!
Avatar billede htm Nybegynder
26. januar 2003 - 16:04 #11
Lukketid?