Avatar billede pillefinger Nybegynder
23. oktober 2001 - 20:19 Der er 1 kommentar

Adaptor

håb på hjælp,efter installation af network Adaptor 10/100(sandberg)på to computer samt netkort på den ene
DFE-538TX FAST ethernet Adapter driver program,er det kun den ene computer der er på nette vad kan jeg gøre,
installation af netkort uden fejl. P.S den computer som er på nette starte af sig selv nå jeg har slukke for den så gå der 10 min. så er den tænd igen.håber i forstå mine spørgsmål.på forhånd tak.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. oktober 2001 - 20:23 #1
Kan den anden computer komme på når den første går af?

Har du dynamisk eller fast IP?

Hvor mange adresser har du?

Hvem er din udbyder?

Hvilke styrresystemer er der tale om?

Brug eventuelt flere spacer i dine spørgsmål!