Avatar billede aa5000 Nybegynder
23. oktober 2001 - 18:19 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Computer der fryser

Hej

Jeg monterede for nylig en ny køler på min processor. Det gik fint og da jeg satte computeren til virkede det. Men siden har den haft perioder hvor billedet fryser (der kommmer underlige farver og musen ser mystisk ud). Når det først er sket en gang sker det som regel flere gange i træk efter genstart. Jeg havde et andet grafikkort jeg prøvede at sætte i, men det hjalp ikke noget. Tit kører den flere timer af gangen uden problemer. Er der nogen der har en idé om hvad der kan være galt??

Min Computer:
Athlon TB 1.4 GhZ
512Mb DDR Ram
IBM 60GXP HD
ATI Radeon 64 MB VIVO
Asus A7V266 Motherboard

På forhånd tak
Andreas
Avatar billede danscape Nybegynder
23. oktober 2001 - 18:25 #1
Det lyder som om at din processor bliver for varm!
Avatar billede danscape Nybegynder
23. oktober 2001 - 18:27 #2
Er du sikker på at din nye køler virker optimalt?? Jeg er sikker på at det er din processor der bliver for varm!

Jeg havde engang samme problem og satte så en ekstra blæser i min computer er det hjalp perfekt!
Avatar billede aa5000 Nybegynder
23. oktober 2001 - 18:35 #3
min processor er 50 grader når jeg ikke laver noget og 57 maksimalt - er det for meget???
Avatar billede px6 Nybegynder
23. oktober 2001 - 23:12 #4
Uha..når musen begynder at se mystisk ud, så er der problemer ;)
Avatar billede rebus Nybegynder
24. oktober 2001 - 17:33 #5
Hvilket OS bruger du?
Det kunne måske også være defekt ram...
Avatar billede tre Nybegynder
01. november 2001 - 10:06 #6
Det er da ikke logisk at processoren bliver for varm!!

Overskriften fortæller jo at den fryser (haha).

Hvad med at give den et tæppe på??