Avatar billede matthiessen Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:17 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

skærmen går i sort

Jeg har lige installeret win 2000 prof på min comp.

Efter at loadskærmen er færdig og windows skal åbnes, går skærmen bare i sort. Hvad er problemet ??

Min comp i grove træk:
amdk2 450
Asus Socket 7 bundkort.
Riva TNT 2

Der har før været problemer med at jeg skulle installere agp drivere (win 98), men jeg har ikke dem til win 2000, og kan ikke umiddelbart finde et link.
Avatar billede djdark Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:19 #1
Du kan finde de drivere på www.tweakup.dk
Avatar billede djdark Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:19 #2
Og sæt de point ned til 30-60
Avatar billede nuki Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:26 #3
åhhhh nej det er en af dem med minus point.

Tror nogen har hacket eksperten
Avatar billede cyberinet.com Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:33 #4
Det er en fejl med grafikkort drivere eller agp.

Prøv at starte den i vga mode.
Avatar billede zeth Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:36 #5
Prøv at tryk F8 under opstarten, og vælg VGA tilstand.. så kan du rode lidt med driverne....
Avatar billede zeth Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:36 #6
oh! havde ikke set at cyberinet.com også havde skrevet det :)
Avatar billede cyberinet.com Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:38 #7
det er da iorden, jeg havde jo egentlig glemt at skrive at han skulle trykke F8
Avatar billede matthiessen Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:43 #8
efter at have hentet driverne så virkede det selvfølgelig. Floveren. Jeg har gav cyberinet.com  pointene, da han kom først.

Sorry Zeth :-)
Avatar billede retaxes Nybegynder
23. oktober 2001 - 18:34 #9
Det er da helt utilstedeligt at give og modtage så mange point til en enkelt for så let et spm., det skulle have været på 30 point og ikke en disse mere!

Det vil påvirke scorelisten helt negativt, så jeg vil da sige at cyberinet.com skal levere størsteparten af pointene tilbage til mathiessen, så der kan komme balance i regnskabet!
Avatar billede tommyf Nybegynder
23. oktober 2001 - 18:58 #10