Avatar billede k-s-d Nybegynder
23. oktober 2001 - 10:48 Der er 17 kommentarer

Swish

Jeg har lavet en hjemmeside i swsh men der er gået \"miltbrand\" i lortet \"!! kan i se hvad det r der gør at det opfører sig som det gør ?
www.blazo.dk/Sa

(det er linksne den er gal med)
Avatar billede vladimirr Nybegynder
23. oktober 2001 - 10:53 #1
Ja, det er linket den er galt med...
Jeg får en 404 når jeg forsøger at komme ind på den...
Avatar billede lingoman Nybegynder
23. oktober 2001 - 11:01 #2
Skal der ikke åbnes en html side ? Hvad hedder dit dokument ?
Avatar billede vladimirr Nybegynder
23. oktober 2001 - 11:02 #3
Prøv http://www.blazo.dk/sa/ den virker vist lidt bedre...
Avatar billede lingoman Nybegynder
23. oktober 2001 - 11:07 #4
Ja det virker fint :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
23. oktober 2001 - 12:43 #5
æh ja og?
Avatar billede gotcha Nybegynder
23. oktober 2001 - 12:55 #6
Linksene på siden virker fint; hvad er problemet?
Avatar billede pixelpaw Nybegynder
23. oktober 2001 - 13:33 #7
Hos mig virker de kun nogle gange. Vi bliver nok nødt til at se i fla filen.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
23. oktober 2001 - 13:37 #8
.swi filen ;-)
Avatar billede pixelpaw Nybegynder
23. oktober 2001 - 13:44 #9
nåh ja, oops
tror bare jeg klapper i, har aldrig rodet med Swish.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
23. oktober 2001 - 13:49 #10
Jeg har Swish liggende inde et eller andet sted i bunkerne, men har bestemt ikkeovervejet at installere det- Så jeg må nok også stå af. :-)
Avatar billede gotcha Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:56 #11
Jeg fatter faktisk ikke helt, hvorfor man skulle bruge Swish i stedet for Flash. Er der en, der kan give mig en begrundelse? Som jeg har forstået det, så kan man lave alt det, som Swish kan, i Flash og også en helvedes masse mere!

Mvh Morten
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
23. oktober 2001 - 23:53 #12
Swish er kun god til én eneste ting - Det er til gengæld så også rigtigt nemt. Tekst-effekter.

Hvis ikke man f.eks læser din meget lange tutorial i animating with actionscript og går den vej kan man sidde og pille i 54 layers for at animere lidt text. Det kan swish gøre nemmere - Desvværre er effekterne også ret genkendelige og derfor hurtigt kedelige.

/Nikolaj
Avatar billede gotcha Nybegynder
24. oktober 2001 - 09:06 #13
Under alle omstændigheder vil jeg stadig foretrække at skrive noget kode :)

Mvh Morten
Avatar billede nwo Nybegynder
24. oktober 2001 - 11:45 #14
@ gotcha :
Grunden til at folk bruger Swish er at Swish er let for mening mand at bruge. Menig mand får meget hurtigt succes oplevelser.
@ nikolajdu :
Har du prøvet at tweake de forskellige effekter ??
Jeg vil give dig ret 1 stykke af vejen m.h.t. at effekterne hurtigt bliver kedelige. Dette er fordi at Swish er Flash for menig mand...
I Flash har du selvfølgelig flere muligheder men er også sværer at bruge. Se det som at vælge mellem Publisher og PageMaker hvis du skal lave en indbydelse....eller valget mellem Frontpage og Go Live hvis du skal lave hjemmeside.
Avatar billede k-s-d Nybegynder
24. oktober 2001 - 15:20 #15
hmmm sq ikke lige spørgsmålet i svare på..........
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. oktober 2001 - 15:26 #16
k-s-d - Vi aner ikke hvad dit problem/spørgsmål er
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. november 2001 - 21:49 #17
Fik du svar nok? :-)