Avatar billede raider Nybegynder
23. oktober 2001 - 10:13 Der er 2 kommentarer

ping NE2

hejsa. Ville lige høre om der var nogen der havde forslag til hvordan man kan forbedre sin ping, når man spiller UT og Q3A med en Netexpress2 256/128.
Da jeg havde en Netexpress1 512/128 kunne man i reg. basen skrive Aggregaterate=0 og det hjalp gevaldigt på pingen, men jeg kan ikke finde noget tilsvarende her.
Avatar billede makse Nybegynder
23. oktober 2001 - 10:29 #1
Avatar billede raider Nybegynder
23. oktober 2001 - 12:14 #2
det er specielt til spil-ping jeg tænker på.
  Jeg bruger Win2K. Den fra Speedguide har jeg prøvt, og forresten kører det PPOe, hvor man skal bruge en anden tweak.

men ellers tak for svaret :)