Avatar billede namse Nybegynder
23. oktober 2001 - 04:06 Der er 6 kommentarer

Computer går ned når Explorer starter

Computeren (IBM ThinkPad) har fået installeret ny harddisk og opgraderet processer. Computeren virker fint hvad angår programmer og E-mail adgang, men når Internet Explorer startes restarter computeren... - hvad skyldes dette
Avatar billede fastwrite Nybegynder
23. oktober 2001 - 04:30 #1
måske en forkert installation af din exlorer.. prøv at starte op i din windows samtidig med at du holder din venstre SHIFT (skift) tast ned, så den springer alle drivere over.. prøv at installere en ny internet explorer.
Avatar billede ahave2000 Nybegynder
23. oktober 2001 - 04:31 #2
Hvad er dit OS?
Avatar billede zed_one Praktikant
23. oktober 2001 - 06:20 #3
fastwrite: er det ik mac metoden?
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
23. oktober 2001 - 07:00 #4
Eller i kontrolpanel, tilføj/fjern programmer vælg fjern internet explorer, men i næste dialogbox, vælg reparer installation
Avatar billede lester_dk Nybegynder
23. oktober 2001 - 08:45 #5
Kører du Win2000, og har du en brænde til engang imellem, så kan det manglende Aspi-update få din maskine til spontant at restarte.... ikke kun ved explorer, men måske også ved andre programmer.

/Lester_dk
Avatar billede retaxes Nybegynder
23. oktober 2001 - 09:33 #6
zed_one> Nej, det er meget normalt at man holder shift nede under start i windows, men det kun programmer der ligger i Startfolder der stoppes på denne måde!