Avatar billede use.kr Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til aktivitetskalender

Vi skal bruge en aktivitetskalender på vores sportsite, er der nogen der kender nogle links til gode scripts? Den skal være rimelig simpel, da systemet skal kunne bruges af mange forskellige.
På forhånd tak
Avatar billede rasmustest Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:29 #1
Avatar billede use.kr Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:40 #2
Jeg kender godt de nævnte steder, men de eksempler jeg har fundet der, duer ikke rigtigt.
www.html.dk har vist ikke nogen jeg har kunnet finde.Hilsen
Avatar billede styler.dk Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:41 #3
Avatar billede use.kr Nybegynder
27. oktober 2001 - 20:57 #4
Jeg har desværre ikke kunnet bruge noget de anbefalede steder, så jeg lukker nu