Avatar billede emborg Nybegynder
29. maj 1999 - 10:01 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Point til ''hojben'' - tak for hjælpen.

Dette er point til ''hojben''.

Avatar billede tomstegmann Nybegynder
29. maj 1999 - 10:59 #1
Eh, okay - det bliver Hojben sikkert glad for, men kommer det os ved..?  ;-)
Avatar billede thoeger Nybegynder
29. maj 1999 - 11:33 #2
Admin>> Er det ikke muligt at lave sådan at man kan overfører point til andre uden at oprette spørgsmål? Jeg ved godt at det vil være nemmere at snyde, men det kunne ellers være en rar funktion!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
29. maj 1999 - 12:01 #3
thoeger>> så kunne alle fakere få frit spil!
Avatar billede tomstegmann Nybegynder
29. maj 1999 - 13:19 #4
Emborg>> Ja, det er faktisk en anelse latterligt at dele point ud til højre og venstre...
Gør du det samme til dine medspillere, når du spiller Matador..?  *G*  :-Þ
Avatar billede emborg Nybegynder
29. maj 1999 - 14:52 #5
Hold kæft hvor må i kede jer. I burde gå ud og få lidt sol på pizza dellerne.

Tomstegmann > ’hojben’ og en anden bruger har hjulpet mig med svar på et spørgsmål, jeg ønsker derfor at give dem begge en klat point hver (hvad er der galt i det).
Faktisk syntes jeg at det er en anelse latterligt at du brokker dig sådan, gør du også det i Matador..? :-Þ
Avatar billede a Nybegynder
29. maj 1999 - 15:18 #6
-->>> emborg

Sol er FARLIGT, man risikerer at dø af hudkræft (ingen ved hvor meget er formeget ;)..)

Og en anden ting er at man får ondt i øjnene

:)
Avatar billede a Nybegynder
29. maj 1999 - 15:36 #7
Og nu vi snakker om snyd tror jeg, at ,JEG er en rigtig snyder...Jeg har 1575 point (jeg har vist fået max 200 point fordi jeg har hjulpet nogen), jeg har heller ikke kendt dette sted mere end to uger (ca), men jeg har vist fundet et brugernavn med et lidt for let password (a), men det var nu ikke for at snyde......jeg kunne jo måske have tænkt mig til at a og a var der (men jeg ville jo bare lige se om der var noget ved det).
-->>>admin
Det kunne måske være min 4 tegn for et password ???

Men jeg må vel hellere være en god borger og finde på et nytnavn (og give mig selv et par point....

og på den anden side er det pisseligemeget med disse point, men det er vel rart at vide at man har kunne hjælpe nogen....også får man nogle cyberpenge (point), men da de (tror jeg ikke ??), ikke kan ombyttes til varer eller rede penge, er det kun en selv der kan være glad for dem (og hvis man er rigtig plat kan man blære sig over for sine venner med at man bare er pisseklog (hvis man ikke kan få venner på andre måder (jeg bruger is og slik)))

PS jeg opretter et spørgsmål med alle mine point, under ASP
TIL ALLE SNYDERE

:)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
29. maj 1999 - 15:46 #8
ADMIN>> kyl "a" ud af systemet hvis han gør det
Avatar billede cybles Nybegynder
29. maj 1999 - 15:53 #9
Dette må være det ultamative forsøg på at ødelægge et godt sted på nettet.

Godt alle ikke er som a.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
29. maj 1999 - 15:59 #10
a>> kan eksperten ikke få lov til at bevare sin seriøsitet og refærdighed som den tidligere har haft?
Avatar billede rbnstudio Nybegynder
29. maj 1999 - 16:13 #11
Hvad betyder alle de point i grunde....Det vigtigste må dog være at man kan stille et teknisk spørgsmål og så få svar på det.....Pointene i sig selv er da ikke noget værd??
Avatar billede cyberesben Nybegynder
29. maj 1999 - 16:17 #12
rbnstudio>> er du ikke lidt dum? dette spørgsmål er rettet mod hj, så lad være med at svare
Avatar billede cybles Nybegynder
29. maj 1999 - 16:18 #13
rbnstudio : hvis ikke pointene betyder noget hvorfor svare du så istedet for at komme med en kommentar ? :-) pointene er gode når man skal havde løst et problem og det skal gå hurtigt, derfor syndes jeg også det er lidt ærligt at man ikke kan give ligeså mange point man har lyst til for et spørgsmål.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
29. maj 1999 - 16:26 #14
til alle>> der er virkelig gået inflasion i det med at give points, for sidste mandag kom der over 1000 points ind på alle brugeres kontoer...

man kan godt sammenligne det med samfundet, der er penge noget man gør sig fortjent til eller snyder sig til (og det er hverken tilladt her eller IRL).

hvis man en dag trykkede flere penge ville pengene bare blive mere værd...
Avatar billede cybles Nybegynder
29. maj 1999 - 16:29 #15
ceyberesben (©¿©) jeg går ud fra der skal stå mindre i stedet for mere :-).
Avatar billede cyberesben Nybegynder
29. maj 1999 - 16:31 #16
ja, jeg rettede det også men der havde den sendt det...

ligesom med eksperten, det samlede antal point som er i omløb, afhænger af hvor mange brugere der er...
Avatar billede rbnstudio Nybegynder
29. maj 1999 - 16:32 #17
Cybles> Ja...det burde være tre elle fire faste point værdier.....
feks.  20  -  50  - 100  - 200
....eller et eller andet....Der er i hvertifald nogle som ikke kan styre sig.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
29. maj 1999 - 16:38 #18
eller bare en maksgrænse på f.eks. 200 eller 300

problemet er at folk opførersig ligesom konfirmationsbørn der har fået mange penge, folk giver 1000 point for et spm som f.eks. bare handler om "kan jeg sætte den dims til?" osv...
Avatar billede tomstegmann Nybegynder
29. maj 1999 - 20:59 #19
Emborg>> Nåh da - Jeg skal da love for, at du har taget mine kommentarer MEGET seriøst, mens jeg var væk fra skærmen for at nyde lidt sol... *G*
Mon ikke du skulle prøve at slå ordet "selvironi" op i Gyldendals "røde"..?
;-)
Nåh, så har jeg vist brugt tilstrækkelig tid på denne kommentar...
Avatar billede emborg Nybegynder
30. maj 1999 - 22:37 #20
Tomstegmann >> 10-4, jeg er sk*' selv blevet skoldet på skulderen. Bare min hud ikke falder af' (-:
Avatar billede hojben Novice
31. maj 1999 - 09:48 #21
Jeg takker!!!
Avatar billede emborg Nybegynder
31. maj 1999 - 12:35 #22
(-: